26 December 2008

Campur Aduk Lg

I'm in Love again!!!..Yes Babe..I'm in Love with you Bie..why..aku rse bersyukur gler2 dpt dipertemukan ngan Muhamad Fauzi bin Ghazali ni..why??dia seorang yg ckup2 gler2 penyabar ngan kerenah aku ni..hanya mereka yg penyabar gler2 leh tahan ngan sikap ngan kerenah aku ni..rse ye dia je yg leh thn ngan sikap aku ni..even adik2 aku pun tak tahan ngan sikap aku ni..kwn2 dia pun ckp yg Bie ni mmg penyabar gler ngan aku ni..hahahaha..thats why I Love Him..

Nak cter lain la..ari Rabu aritu ade mkn2 free kat Danau UKM bersempena kenaikan pangkat staff yg berkenaan..so cm majlis kesyukuran kecil2 la..heheh..sori geng slh information..da mcm port biasa GBD je kat Danau UKM tu..tmpt yer so nice..nyaman..ala..pdg golf mmg la nyaman je..sume ade kecuali sume designer2 yg suka mghilangkan diri..walaupun dorg tu selalu lapo je..heheh..ni ade la ckt gmbr kat Danau UKM yg smpat aku snap jap..
::Antara mereka yg ade..yg lain ke toilet kot..kosongkan perut..ahaks::
::Listing nama pemakan ngan makanan::
>Bg yg nama tak tersenarai mkneyer tak dpt mkn la tu<
::Posing sebelum makanan tiba::
>Kak yat dok BZ gak cr map ke Danau UKM ngan GPS Blackberry dia<

::Ni nak balik da..tgh tggu driver..MFD la..naik kete baru dia::

Tu citer sblm cuti krismas..ni lak citer pas cuti krismas..arini kat opis bosan tahap gaban coz rmai yg cuti..kat opis 9 org je yg dtg..yg lain cuti!!..yg dtg..Aku,En Sulong,Zuhir,Faris,Azura,Nizam,En Farid,Mr Lee,Pak Chad..yg lain dok melangut kat umh..skg da kul 9.15am..aku tak wat keje pape lg pun..da thap malas la tu..heheh..geng takde..then lunch time nnti Yati nak blnje mcD...yahoooo..leh mkn aiskrem lg..kegemaran aku la tu..ok la geng nak smbung chat ngan buah at tersyg...ahahahhaha..buah at ke dia tu..buah at yg tak berbuah pun...hahahahhahahaahhaha..Bie jgn mrh ek..

No comments: