22 December 2008

kekusutan

Sekarang da jam 9.36am..klu ikut jam kat pc aku ni la..aku still lg tak wat keje pape lg..hehehe..aku bz dok tgk gmbr2 yg En Faridh bg kat aku td..patut pun aku takde gmbr2 terbaru rupe2 yer dlm simpanan dia..heheheh..sowi En Faridh..gurau2 je..skg dorg g Weekly Meeting so relax jap la..bru wat keje..aku kene touch up design yg utk advertising..betapa pemalas yer aku pg ni..kenapa aku jd malas pg2 ni..ntah la..aku rse cm nak belasah org berkenaan je..aku rse geram gler2 kat org tu..disebabkan dia aku jd cmni..cm ape..ntah la aku pun tak tau..heheeh...so skg aku nak wat cm biasa je..aku mls da nak pk psl org berkenaan..dpt je org berkenaan mmg aku sound habis-habisan..biar pe yg aku rase dpt ku luahkan semuanya..bru pdn muke dia..biar dia sedar ckt..bg celik ckt minda ngan hati dia tu..ni tak mayat idup je..tau npe aku pggil dia mayat idup..coz dlm diri dia sume da mati..tp still mnjalankan kerja seharian..sape org yg berkenaan tu..hanya aku sje yg tau..biarlah aku je yg memalukan diri dia..tak mau org lain tau akan keburukan diri dia yg org lain tak tau..biasala aku ni suke perhatikan sikap dan perangai org..so pada org berkenaan yg terasa akan aku bercerita tntg diri kamu itu..harap2 sedar la sebelum aku menyedarkan kamu dr lamunan fantasi kamu tu yg mmg tak jd kenyataan..terima la suratan ketentuan tuhan dlm idup kamu tu..pyh kan klu asyik dok pk bende yg lepas..pk msa depan tak mau..ni pk masa silam..ade gak org cmni tatkala zaman da maju cmni..sume pk masa depan,org berkenaan gak yg dok pk zaman silam..tak phm btul aku..maybe dia kawan aku so aku terkena gak tempias yer kot..aku ni klu tgk kengkawan lain mcm je,mmg aku nasihat so klu org tak dgr..then dok teringat je..sdgkan bende da lepas mmg aku hangen 1 dunia..mmg org tu tak maju la..pemikiran still di takuk lama..then tak mau majukan idup sendiri..tak paham gler aku ngan org cmtu..pe dia nak pun aku tak tau..
Citer lain la..tgl beberapa ari je lg seluruh dunia akn menyambut tahun baru iaitu thun 2009..cm biasa la masing2 psg niat,psg azam baru la,life bru la..tak terkecuali diri aku ni ha..aku azam thun 2009 akan menjadi tahun yg ckup2 bermakna dlm diri aku dan keluarga aku..npe???hehhehe..ade la..aku nak jd manusia yg betul2 menghargai tanggungjawab yg ade..utk aku laksanakan dgn sepenuh at..cewah...thun 2009 nnti,aku ade beberapa tgungjawab bru yg kene aku pikul..bertambah la tanggungjawab aku tu..so akan jd byk la keje2 aku pasni..di rumah dan juga di opis..termasuk utk family and life aku..
YA ALLAH YA TUHANKU, KO BERIKANLAH AKU KEKUATAN YANG SECUKUPNYA UTK AKU TEMPUHI CABARAN YG ENGKAU BERIKAN PD DIRIKU INI
Ok la..nak smbung wat keje jap..klu ade idea lg aku merepek lg la kat blog aku ni..heheh..sudi2 la beri ngomelan korg tu ek..

No comments: