19 December 2008

MataKu

Pagi ni aku sedih sgt..pesal pe??huhu..pasal mata aku ni..leh lak jerawat cenenot tumbuh kat kelopak mata aku..adoi..pg td bgn je tgk da bengkak semacam je mata aku ni..mata belah kiri lak tu..sebelum tu mmg ade tanda2 jerawat nak tmbuh so aku abaikan je la..mmg jerawat yg tmbuh akn aku abaikan..picit nnti tkut merebak lak..tp tak sangka lak kecik pun da jg bengkak..da la sok pg aku ade game netball..payh lak nnti nak rebut bola tu..

Jerawat di kelopak mata mmg sungguh menyakitkan walaupun sekecil mne ia..ianya ttp skt dan mencacatkan mata ku yg cun..ahaks..pg2 lg aku da jd org yg terlalu sadis ngan ketumbuhan jerawat kat kelopak mata..sebelum ni klu jerwat tmbuh mmg la aku kesah tp tak la smpai teruk cmni..
::kecik tp sungguh menyakitkan::

3 comments:

eiman@nurizan said...

haaa ni lagi la bleh jadikan alasan utk kunun2 tak sengaja tertampar pihak lawan.. wakaka

mAr@ZiEy said...

bukan setakat tertampar je..tertanduk sekali..bg pihak lawan biol kepale..ntah2 ngan den skali kpale biol..

misz mun said...

k.tiey you've been tagged!! meh dtg blog aku rajin2 jawab ler soklan =)