28 January 2009

Kesabaran ku

Arini btul2 penat and sengsara..pesal pe??kulit yg melecur tu da berair balik..takde mnyak gamat lak tu..so asyik dok tutup ngan tisu je..pedih bukan main time aku basuh ngan sabun kat toilet..yer la..dok berair jer..En Rahman suh letak plaster..aku ni da la tak berapa gemar tutup ngan plaster..tkut nnti melekat lak..mkin saket..mintak minyak gamat kat Shahrul tak de lak..ish..tahan je la smpai balik..pg tu dtg keje ok je..tp tghari tgk da berair balik..da la pkai kasut..tahan je..msuk je dlm kete..trus bukak kasut..kat tapak tgn lak cm nak bernanah jer..tp ckt je..mls nak kecoh2..diam je..tp saket tu menusuk ke tulang jari tau..Bie tak tau ni.klu tak naya kene seret g hospital..haha..aku ni dala tak suke g jumpe doktor..kecuali mintak MC je..heheh..hrp2 sok ok la..abis setgh botol minyak gamat aku ltk ni..tak balut pun..biar je menitik2..heheh..perut lak lapo mlm2 ni ngan ujan kat luar tu..uish..nak kuar mls..nak ajk Bie kuar takut dia bebel..da la smlm pun dia da bebel cam atok nenek..hehhe.."Jalan tak betul lg mau nak merayau sne sini.."..cmtu la lebih kurang ayt dia..dia tu ckp sekali je..tak dgr gak..then aku dok ngadu lg..mmg cr nahas la tu..bikin darah dia UP je..heheh..also darah wa UP la..melecur yer ckt je..tp pedih tu yg perit nak tahan..berair tu yg mls nak lap2 tu..td pun wat keje..ckt2 dok lap je kulit ni..tpk tgn jgn ckp la..berdenyut2..bru kene ckt da ngade2 aku ni..cmner la penduduk Palestin yg kene melecur kat badan tu..YA TUHAN..jauhkan la..dr aku dan keluarga ku..

Ttbe mlm ni aku tringat kat samwan yg ckup2 bermakna kat aku dlu..spe ek??Akim!!!..hehe..ngade2 kan..yer la..ttbe terjumpa bear yg dia bg dlu..adik aku nyorok kan..pe kabo mamat tu ek ngan bini dia..mesti anak da berderet2 kan..tak mau la lebih2 ngan laki org..scandal tak bermoral tu..hehhe..kesah dulu kala..besh gak klu ttbe terkenang..kenangan terindah tu..td si Kimi call ajk g jungle tracking..ayooo..da berkurun aku tak pg mner2 utan sejak abis skola..uish..dorg plan nak g tawan Banjaran Titiwangsa..time cuti skola lak tu..aku just ckp td akan diberitahu kemudian...gerenti Bie tak bg ni...dia mmg tak berapa gemar aku lasak sgt..main Futsal pun kene pujuk sebulan bru dia lepaskan aku main ngan mmber2 aku..tu pon bersyarat tau..ni kan plak masuk utan..sah2 dok ngamuk dia tu..bukan dia nak kongkong ke ape..dia takut aku ni tak kuat semangat klu msuk utan ni..korg igt msuk utan leh terjah cmtu je ke..nnti sesat tak balik2 lak aku ni..hehhe..

K la geng nak kuar cr makan la..jumpe lg di entry akan dtg!!..TAK SABAR TUNGGU BULAN MAC 2009 LA..!!!Bie pun dok ari2 ckp bende yg sme..dlu dia wat tak tau je..skg dia la terlebih2..hehhe

No comments: