19 January 2009

Lumrah Hidupan

Arini..da byk entry aku post..bukan ape..kat umh skg mls nak online..ntah la..mls nak pk sgt da..arini gak aku telah berpose sunat utk penduduk2 Palestin,utk kesejahteraan diriku dan juga kwn2 ku yg tak henti2 bg sokongan moral kat aku last week..hanya ngan cara ni je aku dpt membalas segala budi baik korg tu..terharu gler bile korg prihatin kat masalah yg aku trima last week..(emo jap)..waaa...dgn cara ni juga yg mampu aku bantu penduduk Palestin..yerla doa seorang umat Islam yg berpose adalah lebih afdal @ cpt dimakbulkn dr ari biasa tau..nak2 bile kter menunggu saat utk berbuke..aku mmg da niat nak pose klu aku dpt lupekan sume trauma tu..alhamdulillah berkat nasehat korg,sokongan korg,usaha aku mndptkan bantuan Ayh Long ngan Papa,doa2 Mama Papa,kwn2 sume..aku da mula lupekan sume tu..tp tak sume tau..tp leh la lupekan..


Kawan??..pe yg korg phm or tau mksud atau erti sebnr istilah kawan ni..adakah takat borak2,cter prob,mintak tlg,kuar togther leh dijadikan sbg kawan..hahah..tu sume aku rase kawan time dia sush bru dia cr kter la..serius geng..last week btul2 aku tau erti sbnr seorg kawan..time dia sush..terhegeh2 cr aku..time aku sush..fuh..wat tak tau je..skg aku da "PANGKAH" kwn berperangai cmtu..aku da buang jauh2 da..hahah..aku rse jap je kot..AT aku ni terlalu lemah klu ade kwn2 yg dlm kesusahan..mesti nak tlg..ya..tula kelemahan aku..da la mls nak cter da..bikin darah gua UP je..


Palestin..YA..ni adalah tanda kiamat terawal aku rse..da dkt setengah abad bumi Palestin bermandikan darah..ade gak aku dgr dlu..jikalau Palestin aman..bumi akan kiamat..YA ALLAH..adakah sume tu benar belaka..klu nak ikutkan..mmg kiamat mkin hampir..da mcm2 tanda kiamat kecik timbul di zaman ni..nak cter pun mls..korg cr sndiri..skrg pun ade ura2 ckp kiamat berlaku time 2010..npe??coz ade saintis gler wat kejadian "Big Bang"..nak buktikan kat org cmner kejadian bumi ni leh tercipta..klu nak pk..takde spe akan tau cmner kejadian bumi ni melainkan mmg baca Al Quran dan faham akan terjemahan..uish..da byk bebel ni..lenkali la smbung blik..aku nak smbung wat keje..arini mood nak keje low la..yerla bdn sengal2 lak..

No comments: