23 January 2009

Mancing Udang

Serius geng..aku mmg da lme gler tak g mancing udang ni..td kuar ngan Bie..ttbe lak dia yer gian dtg nak g mancing udang..aku da la tak bwk brg2 mancing..so mls nak lyn sgt gian dia tu..tp tgk dia cam yer2 je nak g mancing..dia ckp ade port baru..uish..so Bie ajk la Zizi..ktorg bertiga pg la port bru tu..tempat mancing tu sbnryer dlm sebuah kedai tau..bru di buka minggu ni..ade 1 site utk terapi anak ikan..(ala..yg rendam kaki dlm air..then anak ikan gigit kaki kter tu..)..then ade 1 site kolam besar khas utk pemancing udang je..sekali byr kene bg deposit RM50..klu nak ikutkan sejam RM15 je..terapi ikan lak..setgh jam RM6..heheh..joran free..maybe bru bukak free la..da lme nnti gerenti kene byr yer..kedai yer kat area Sek 4 Tambahan..bersebelahan ngan kedai runcit..cm xcited lak mula2 aku tgk Bie ngan Zizi tu..time pg tu rmai gak la..leh tahan la tangkapan ktorg..aku smpt la cmpak 2 3 kali joran tu..dpt tau..hehhe..tp jap je..coz bdn aku da letih la..hehhe..dok jd photographer sambilan jap time Bie ngan Zizi mancing tu..haha.

::Pemancing Profesional::

::Tangkapan Pertama by Zizi::

::Tangkapan Kedua by Bie::

::Bie nak potong dua wat umpan..hehe::


::Umpan yg disponsor oleh kedai::

Lame gak la kat kedai tu..sejam lebih gak la..aku klu nak ikutkan..nak tdo da kat dlm kete..tp cian la kat dorg tu..bg la sokongan moral ckt..like pom pom girl tu..heheh..walaupun ngan muka toye gler2...hahaha...k la nak g packing brg2 nak g Raub sok..hehe..aku g Raub..Bie balik Bota..hehe..berjauhan jap la ktorg ni..heheh..

No comments: