27 January 2009

March @ Mac 2009

Ape yg ade kat bulan March @ Mac 09..hahah..aku mmg menunggu kedatangan bulan 3 ni..pesal ape???ntah la..tggu!!!!!!!!!..seronok gler aku bile penyudahan hubungan aku ngan Bie akan termakbul jua...hahaha..

Pada kengkawan aku kat overseas tu..Mar Zainal kat Scotland,Peah kat Manchester,Aqeel kat Korea + Arief kat Jepun,Asma' kat Jordan,kengkawan kat Mesir,dan kengkawan yg bersepah2 kat seantero dunia ni..wei..make sure korg balik Malaysia this March ok!!..

Kengkawan ku..doakan semoga perancangan KAMI berdua termakbul dan terlaksana dgn baik dan selamat..

Amanah bru akan ku pikul tak lama lagi..InsyaAllah..AMIN YA RABBAL ALAMIN..!!

6 comments:

eiman@nurizan said...

Alhamdulillah... den doakan yang baik2 aje.. InsyaAllah segalanya akan berjalan dengan baik

mAr@ZiEy said...

TQ Mr Eiman..
moga sgala doa hang tu termakbul hendak yer..

Klu termakbul..VVIP Seat den sediakan..hahah

eiman@nurizan said...

takmo vvip seat, nanti kena skema plak.. wakaka

mAr@ZiEy said...

Haha..takpun red carpet time Khalisah lalu..time baby Khalisah je la...ayh yer takde carpet la..hahah

fik said...

weyhh...jgn lupe jemput aku...hehehe

mAr@ZiEy said...

gerenti aku jemput..tp Tunggu je la..