03 January 2009

Pagi yg Sejuk

Arini merupakan ari cutian aku..heheh..ala biasa la ari Sabtu..sah2 aku mmg cuti..pg ni cuaca agak sejuk coz ujan trun start dr kul 5 pg td..mmg sejuk..cuaca cmni mmg syok lyn tdo..ngan selimut aku yg bbtul best..peluk ngan bantal ngan bear Bie...heheh..ooopppzzzz...terbocor lak..heheh..ade aku kesah..pg2 lg aku bgn pas solat subuh..cm tak leh tdo lak..lyn HBO jap..tgk cter ape ntah..then main sms ngan adik aku Ecah..yg dok bising coz perut dia skt pg2 ni..hahah..perut skt pun nak ngandu kat kakak dia yg jauh kat Bangi ni..adik aku Ecah ni dok kat Pahang..mklumla adik bongsu yg ngade2..tp skg dia bukan bongsu lg..dia ade adik yg leh dikategorikan bongsu gak la..JOTAK!!!..

Serius geng aku mmg kerinduan tahap memuncak kat budak ni..takleh wat keje tau klu kerinduan aku tu tak dpt dibendung..leh nangis tau..aritu dia balik Bangi ngan Mama lame gler..dlm 2 bulan rse yer..pas je dia balik Pahang...hahah..aku leh nangis..dorg balik time aku tgh keje..so pas je tamat waktu keje..msuk kete je..da sayu je ati ni..lom start lg kete tu..tahan dlu air mata ni..tak mau dak2 opis nmpk aku meleleh..then lpas je area opis...hahaha..kat traffic light da meleleh da air mata ni...hehhe..smpai je umh..lg berduyun meleleh..serius geng mmg terasa gler2..yer la..tiap kali aku balik Jotak yg dok tercongok kat depan cermin..ketawa2..ketuk2 cermin pggil aku..bukak je pintu..dia trus peluk kaki aku ni..aku dukung bwk jenjalan kat dpn umh..tu la rutin harian aku pas blik keje klu Jotak ade kat umh la..(Tgh meleleh ni)..Td aku call Mama..si Jotak tu sibuk nak ckp gak ngan kakak dia ni..so Mama pun wat loudspeaker..heheh..seronok gler2 aku..dlm family aku..aku sorg je pggil dia Jotak..yg lain pggil Baby,Fakar,Zul..hehhe..so dia pun tau kakak dia yg sorg ni je yg pggil Jotak..so bile aku pggil je Jotak seronok gler dak tu..hehe..

::10 Bulan da::

::11 Bulan ler::

Member aku yg sorg tu arini dia g holiday kat Fraser Hill..hehhe..tak ajk pun..hehe..tp segan lak klu aku join..dia g ngan 1 big family..hehhe..arini rutin cm biasa..jap lg anta Ijan g keje..balik je umh..kemas umh smpai bersih..hahah..k la geng nak g siap2..mlm nti klu ade mood aku update la..


No comments: