28 January 2009

Sapura Industrial Berhad

Just nak share gambar Sapura Industrial Berhad ni je..aritu kan aku ade sesi photografi..tp ade gak gmbr yg da ade tp sje je nak tepek kat blog ni..ade cter di sebalik gambar2 ni tau..

::Sapura Machining Corporation SB - Connecting Rod::

Model ni malu2 sbnr yer..tp ngade2 wat2 keje..heheh..topi tu pun pinjam..heheh..aku edit pun ntah pape je tu..mls tol nak edit gmbr time mood takdeni..1st place yg ktorg terjah adalah SMC..con rod yer part da byk da gmbr dlm simpanan aku..utk wat annual report last year..sje je nak tepek gak..peduli ape aku..

::Sapura Brake Technologies SB::

Model ni nmpk tgn je coz dia tak pkai bju uniform..da pekerja kontrak mmg tak dibagi uniform pun..tp model ni cam kerek ckt..tak senyum langsung bile ditegur..cam la gg dia rongak sgt..hahah..(ee..rongak ke?)..haha

::Sapura Automotive Industries SB -Shock Absorber::

Ha..model ni aku suke..pesal pe??ntah la..sblm ni aku ade cter tntg kerenah model2 sambilan ni kan..dia ni 1 antara nyer..setiap kali nak snap gmbr asyik nak senyum je..tak leh nak serius..time gmbr ni di amik..dia tgh tahan ketawa coz mmber dia pggil dia "Faizal Tahir"..(ade rupe ke..lain bbnor)..kat SBT lak model yer sume muke ketat semacam..sbnr yer ade 1 gmbr mamat ni yg wat "Peace" tau..tp gmbr tu sedikit tak senonoh la..hahaa.barangsiapa yg mengenali mamat ni kim slm la ek..ckp org2 Monkey Bone cari...hahah..

::Asian Automotive Steel Berhad - Stabilizer Bar::

Model ni jd kaku jap coz ktorg nak snap gmbr dia time dia sangkut stab bar tu utk di spray cat..aku rse mamat ni siap tahan nafas kot..haha..dak2 AASB sume serius semacam..maybe dorg yer GM garang kot..(bakal bos baru aku tu)..Yang pun ade cter serba sedikit tntg AJ..Yang dak AASB..taiko lame AASB..da masak gler ngan perangai AJ..uisk..nama glamer AJ tu..bukan AJ Backctreet Boys tau...haha..lain bebenor dorg tu..

::Sapura Technical Centre SB::

Ni lak gmbr designer2 STC..bukan graphic designer ok..designer Catia..haha..gmbr ni da lme da amik tp sje je nak tepek..pkai camera biasa je..wa..cam ade muka Mr Eiman ngan Miss Butterfly la..hahah..sume muke lakonan semata2..sbnr yer..PC dorg tu on je..then click refresh byk kali..konon2 wat keje..hehe..sume tu adalah fakta..bukan auta..hehe

2 comments:

eiman@nurizan said...

hoh orang tengah berfikir bagai nak pecah kepala bleh plak kata belakon je. isk isk isk... hahaha

mAr@ZiEy said...

yo la tu nak pecah kepala..ade 1 gmbr tu..ats meja part absorber..tp kat screen spring..heheh