06 February 2009

Ayoo

Hehe..thn ni thn perkembangan utk keturunan aku la..thn ni je..3 org cucu Mak Wan nak kwen..sepupu aku Aju kwen bln 6 ni ngan buah at kesayangan dia..org Sarawak..then sepupu rapat aku Aang ngan kekasih tercinta..org kampung aku gak..kwen ujung thn ni..ish..then yg sorg lg tu..spe ek..heheh..ish..pening la nenek aku tu nnti..walaupun yg kwen tu..2 org cucu lelaki and sorg cucu pompuan..tp cam 10 cucu je yg kwen..teruk la nenek aku tu..klu cucu dia kwen..ish dia la plg sibuk..coz xcited dia tu lain mcm tau..Mak Wan ooo Mak Wan..hehe..


Actually aku nak citer psl samwan ni..ade la sorg mmber aku ni..jantina di rahsiakan..hehe..dia ni da lme ptus cinta ngan pasangan yer..then slalu gak aku tnye npe da lme break tp still cam mgharap..tp dia tak ngaku..ayooo..tak yh nak tipu2 ngan aku la..aku ni ade xtra power tau..hehe..klu kuar or cter tntg loving couple msti dia berubah muka or sikap..ntah la terasa kot..then klu terserempak ngan couple yg bermesraan tu..msti nak tgkk..je..cam nak tercabut mata tu..ape ntah di tgk kan yer..so skg aku tgk dia da cam terdesak sgt nak cr pasangan utk bercinta..smpai tak kesah la saper2 jnji dia leh wat utk jd pasangan bercinta..ayoo..desperate sgt oo dak tu..hello geng..tu msti da tak pk secara waras kan..alamat yer msti da meroyan utk bercinta ni..gler tol dak tu..tak suke tol aku ngan org camtu..desperate sgt..benci la..nnti da clash mula la meroyan cam org sasau..ish..tolong la sedar kan diri anda tu..geram yer..peringatan kat mmber2 lelaki ngan pompuan aku..korg igt bercinta tu cam mkn cokelat ke..nak mkn g beli kat kedai ke order kat kwn ke..ish..its all about feeling la oi..bengong tol..
geram ni..



Td ade ceramah kat opis psl "Life at GAZA"..besh tol dgr..semangat lak nak tgk Majalah 3 sok..abis sume appointment cancel..cewah..cam nak join Aman Palestine je..dlu pnh gak join Perdana Peace Global...ish..aku g conference dorg 2 ari..besh sgt2..join kat PWTC..chairman yer spe lg..Dr Mahathir la..aku suke sgt Dr Mahathir ni..dia yer pemikiran terlalu mendalam and jauh tau..pe yg dia ckp sume bernas and logik..ade gak pemimpin ckp je lebih tp hampeh..cam ape ntah..tu lg aku geram..Politik ooo Politik..aku tak kan benarkan keturunan aku join mne2 politik..cewah..