20 February 2009

MIS Trainee

Asal la arini yer entry sedih2 je ni..tak besh tol..minggu sedih kot..hahaha..xkesah la jnji ade stori nak share..nyway arini last day si Zuhir tu..Trainee MIS..so td ade la sesi ucap sambil berbalas ucap..hahah..sesi penyampaian cenderahati ngan sesi fotografi..ayoooo..special lak time dia ni..al maklum la..time dia aku bru je jejak msuk ke MIS department ni..heheh..

Nak stori ckt tntg dak ni..(mintak ampun awal2 dlu kat Xuhir ok...)..first time dia jejak msuk ke Sapura ni..sume dok segan kat dia..pesal dia ni jiran Managing Director Sapura Industrial (En Shah)..so sume cam segan nak tegur2 dia tkut salah tegur terus dia report kat En Shah..(ade gak org pk camtu kan..)..da msuk bln ke 2 kot..bru la sume dok nak tegur2 dia..heheh..pd aku dia ni ok la..leh di buli..hahahahahah..(sori Xuhir..)..no la..biasala mula2 masuk tempat org diam je la..tp da lme2..bising gak dia ni..kuat perli org gak..hahahah..(aku la tu ek..hehe)..aku senang ngan dia coz job dia majoriti mmg job yg aku kene handle..so ade geng la aku klu bab2 nak design or develop pape..maklumla aku sorg je graphic designer kat Sapura ni..nak tnye org lain..sume bg jawapan..ntah la..tak tau la...bosan gak kekadang..mati kutu otak aku ni nnti..ngan dia ni kire leh share2 idea gak walaupun tak byk..at least ade gak la idea leh di kire pkai..Thanks dude..jasamu di kenang..nnti main ragbi ajk aku...(bukan ajk main..aku nak tgk ko main..nak tau gak cmner ko kene lenyek..hahah)..so thats it..ckup2 la aku dok bebel psl dia ni..nnti kembang semacam la..haha

::Sesi Penyampaian Cenderahati dr Bos MIS plg besh + sporting::

::MIS Group >> En Rahman je xde << ::

selingan:...td aku g Kompleks PKNS..guess what..aku ade beli sumthing yg mmg aku dok cari2..entry akan dtg aku gtau ape ek..jeng jeng jeng..

No comments: