09 February 2009

Splash II

Smbungan stori part II lak..cmni..kan aku ade stori yg Seri Rimba Resort ni rmai couple dr family kan..so sesampai yer kat sne..lebih kurang byk yer..hmpir majoriti pengunjung sne couple..ade 1 group ni..sume couple MELAYU..and sume berpakaian cam nak g mandi kat swimming pool..(mndi swimming pool lg elok pakaian yer dr dorg..)..paham kan mksud aku...group aku pg pon majoriti lelaki..(AKU + Kak Izan je pompuan)..ade yg dok ber"ToooT" ngan couple msing2 depan2 org ramai..SUCK gler..Bie awl2 dok warning aku..jgn tiru aksi itu sblm kawen..hahahah..Kak Izan dr awl smpai dok bebel je...yg lain jgn ckp la..tayangan video xXx free..DAMN IT..da la pkaian terlebih seksi dr biasa.(tak mau bygkan..huhu)..ade group family sblah ktorg dok ckp kat anak2 dia..jgn pg area2 group couple tu..ade pkcik tu siap ckp kat ktorang.."Couple2 tu msti mak bpk jauh dr dorg..tu yg berani wat sesuka ati tu"..Ya..aku setuju..selalu yer klu remaja yg terlebih pk..and then berjauhan ngan parents..macam2 la dorg wat..ish2..anak melayu da rosak..aku teringat Dr Mahathir yg dok wat mcm2 utk ank2 melayu sndiri..(ttbe flashback ke zaman Dr M)..Kak Izan da warning kat dak2 laki group aku..dtg kat situ nak have fun bukan nak tgk show free..so pas je dgr Kak Izan warning..msing2 terjun sungai..

Sblm ktorg balik ade lak..1 group ni..3 pompuan and 3 lelaki..and sume dak skola..(muka budak ni sng di cam)..and yg terkejut yer..sume smoking...xcept sorg pompuan ni..SUCK..so si Meor perasan pompuan 2 eko tu dok smoke ngan gaya ala2 B***..hahah..so Meor ngan Anip + Shidi berpakat nak kenekan budak2 tu..tau xpe plan dorg..1st..konon2 dorg nak ngorat la..Meor mintak la sebatang rokok..then si Anip g amik + mintak no phone skali..(betapa senang yer dorg bg no phone)..da dpt..dorg dok SMS rmai2..(dpt sorg..pas2 la kat org lain lak)..aku terus sound budak2 ni..POYO GABAN..jrak lebih kurang 2 meter je..dok SMS..suck..dak2 pompuan ni dok tergedikz2 cam keli tak cukup air..kebetulan motor2 dorg mmg bersebelahan ngan motor2 dak2 pompuan tu..so sng la dorg nak ayt..Bie lak dok sengih je dr jauh..yer la aku ade kat situ..klu takde dia la johan segala juara..tu pon bab2 kenekan org..dia la tok dalang bg idea..aku da warning awl2..jgn nak dok campur hal2 rumah tangga separuh siap dorg tu..yerla msing2 dok single..so tu la harian bujang tak berapa nak terlajak..si Zizi aku da ckp..ko muda lg jgn nak dok gatal cam abg2 senior tu..Zizi ni bru 18thn..so pgkat adik la..aku ngan Bie dok warning Zizi jgn campur..nseb Zizi ni jenis yg reti dgr nasehat..klu x..tak tau la teman..Abg Azua mls nak tggu dorg..so ktorg gerak balik dlu..kesudahan yer..budak2 laki yg dok ayt dak2 pompuan tu..g jenjalan tak tau ke mne..balik umh trus dorg ckp..umpan da mengena..dlm ati aku..pesal la pompuan2 sekarang senang je di tackle..biar la org ckp pompuan ni jual mahal ke ape..jnji maruah still terjaga..dak2 laki da gtau awl2 kat aku..dorg just nak memain and nak kenekan je..bukan serius pun..klu nak cr awek pun bukan jenis cam dak2 pompuan camtu..ish..betapa ramai yer dak pompuan jd bhan mainan lelaki yg suke memainkan pompuan..ni ade bbrapa gmbr yg aku snap..

::Anip yg jd taiko segala rancangan::

::Kak Izan dok bebel kat dorg::
> Sume tunduk je..hahah<

::Sesi mengayat bermula::
> Keinsafan jap je..pas je Kak Izan pg..mula la projek "Ayat" tu <

No comments: