08 February 2009

Splash...

Klu terjun dlm air bunyi splash ek..pape je la..jnji ade bunyi..hehe..ya..aku nak stori tntg aktiviti aku arini..aku arini g Seri Rimba Resort Hulu Langat utk mndi sungai..ya mandi sungai..hahaha..jakun kan..whatever..aku pg dgn sedara mara Bie also mmber2 serumah Bie..seramai..jap ek..nak kire..Aku + Bie + Zizi + Abg Azua + Kak Izan + Yang + Danish + Shamil + Ikhsan + Meor + Ellie + Anip + Shidi + Bad..ha 14 org..uish..pg ngan 2 kete (Waja + Myvi) also 5 biji moto..gerak dlm kul 12 tghari cmtu..smpai sne dlm kul 1 kot..(tak ingat la)..sesampai je..Bie trus cr port baik punyer (senang nak skodeng..bak kate Meor)..ramai gler org..(byk couple dr family je)..sblm mandi..ktorg bantai mkn dlu (makanan di sponsor oleh Abg Azua..TQ)..da kenyang..dok lepak2 dlu..usha awekz ngan pkwez yg cun2 and encem..(yg ni aku ade stori nak share..entry lain k)..heheh..before tu..lupe lak..sblm ktorg smpai si Bad telah mengalami xcident smpai sebelah bdn and moto dia berlumpur..cian dia..punya la semangat basuh moto pg tu..last2 masuk lumpur..hehe..ok..back to stori..da lepak2..dorg sume trus terjun..aku tak terjun coz kaki aku saket..dok rendam kejap je da pedih..so dok lepak tepi snap gmbr dorg je..(kempunan jap..)..mndi2 smpai tak igt dunia dorg tu..smpai kaki ngan tgn da kecut gler2..kul 6 cmtu naik then gerak balik..uish..besh sgt2..walaupun aku tak terjun kat dlm sungai tu..dorg main Jumping Monkey la..Spining Splash la..uish..dashyat2..org2 sekitar pun dahsyat2..(entry lain k..)..ni ade bbrapa gmbr yg aku snap..
::Puteri Sulung..wakakak::

::SEWEL + Selenge::
> Bie tu ala2 Jason Mraz version Malay yer..hehe <

::Bad berlumpur setengah bdn & motor::

::Motorcycle Wash..RM5..hehe::

::Geng2 Bota Kiri..anak2 buah Dato Nasaruddin..hekhek..::

::Ape ek dorg tgk tu..??::

::OoOo..si Ellie kt ats pokok..konon nak terjun la tu::

::Danish di buli dlm air::

::Ikhsan + Kak Izan + Danish::

Wa..bdn aku da keletihan thp gaban ni..aku kene tdo awl mlm ni..sok nak keje..tkut longlai lak aku sok..entry sok aku akan cter pe yg aku nak gtau tntg kejadian kat Seri Rimba Resort ni..hehe..

selingan: gambar aku ngan Bie tu mmg cmtu ek..ade biji limau kat mulut aku tu..tak sempat nak buang..Bie lak tgh khusyuk mkn aiskrem..tu yg comot semacam tu..nme pun SEWEL + SELENGE..heheh..tu la mAr@ZiEy..wakakak

1 comment:

mAr@ZiEy said...

Gmbr aku ngan Bie tu,sje je ltk gmbr tu coz kat mulut aku sbnr yer ade biji limau..nak buang tp tak lpas..haha..Bie lak tgh mkn aiskrem time tu..tu yg sememeh semacam tu ktorg..hhaha