24 March 2009

..Benci..

Aku skg tgh mrh ni..
Kat spe??
Kat peniaga PASAR MALAM HENTIAN KAJANG (Isnin mlm Selasa yer)
Tp bukan sume la..tp ade segelintir..
Pe yg wat aku mrh..
Meh nak stori ni..

Semalam Mama aku tak sempat nak msk..
So aku decide nak g pasar malam je la..
Perut mmg da berkeroncong lapo kan..
So lps maghrib camtu ktorg pg la..
Asal yer nak cari Nasi Lemak Ayam Berempah..
Tp xde lak..so
Beli la nasi lemak yg ade..
Mama belikan utk adik aku nasi ayam..
Mama beli Bakso..
Then aku ternampak lak pedal ayam ngan fish ball..so beli la..

Balik umh..trus melantak..
Aku bukak je tgk nasi lemak aku kosong..
Ade sambal + ayam goreng je..(damn it)
Camtu je RM3..gilo punye peniaga In**n..
Bakso Mama lak keras kejung mihun yer..(S**t)
Pedal ayam lak cam batu keras yer..kucing aku pun tak lalu nak kunyah..
Terus terbantut nafsu makan aku..
Tak suke tol aku org berniaga tp jual ntah pape je..
Asal leh jual di jual..tak suke yer!!!!!!

Sumpah pasni tak mau da pg lagi..
Terdesak camner aku tak kan pg..
Majoriti peniaga kat situ warga asing..
Mane pg MPKJ yg konon yer tegas..
Tak suke yer!!!!!

Padah yer..
Pagi td aku muntah2 coz nasi lemak semalam..
Nasi lemak tu wat perut aku saket..
Memualkan + Menyakitkan perut..
Tak suke!!!..dala tak sedap..
Benci tol!!!
Smpai skg..klu terbayang je nasi lemak tu..
Mesti rse nak muntah..uwek!!!
Sedap lg NASI LEMAK SRI SARAWAK kat pasar malam fasa 4 ngan fasa 1..
Tp pling sedap nasi lemak buatan aku sendiri..hehe
Mama pun puji tau..
Tp xkan la nak wat nasi lemak pas keje..
Penat ooOOoo..

....XOXOXOXOXOXOXOXO....

...keadaan kat opis sungguh menyejukkan..besh ni tdo..heheh..

4 comments:

udai said...

adoi cianye ko cik mar dh la lapo dpt plak makanan yg hampe msti la hangin satu badan kn..cian kt kucing ko jgk smpi dia pn xle nk mkn...oo ko terer wat nasi lemak ek..ape lagi kasi la aku try plak hehehe

[ LADYKiKi] said...

alololo.. meh sini g jumpa kiki.. kiki gumbirakan dia.. heheh

mAr@ZiEy said...

udai..
aku bg ko nasi lemak yg nenek aku msk je la ek..
nasi lemak yg aku msk khas utk Pojie je..hehe

Kiki
ala..kiki,u jauh la..nnti sy da smpai sarawak sy contact kiki ok..
nice to meet u..

prebetsabu said...

oo.. dok area situ gak ke..

dulu mg selalu gak la g pasar hentian kajang tu..

tp mmg terlalu byk indon.. so skrg tak g lagi dah... serabut!!!