19 March 2009

Bunga-Bunga Cinta..

Cewah..tajuk lagu Misha Omar tu..
Bunga-bunga cinta..
Layu di opis Sapura..hikhikhik..(gilloosss..)

Memandangkan aku skg dlm keadaan 
MEMBOSANKAN..so
Arini berlambak lak N3..
Name pun bosan xde keje..
Update blog la..tu pun di kategorikan as a work rite..hehehe

Pesal tjuk aku tntg bunga..
Camni..kat opis aku skg di tumbuhi bungaan yg tumbuh dlm gelas..
Tak cayo..cayo la ckp den ni ha..

Kak Zakiah mmg slalu bwk bunga2 kat opis..
Bunga2 segar ok..tak segar tu tak leh msuk opis...heheh..
So tempoh ari dia bwk byk sgt bunga..
So dia past kat ktorg..tak terkecuali aku la..
Walaupun aku bukan pengemar bunga jenis tersebut..
Tp aku terima ngan penuh bangga..
Tak pnh org bg aku bunga..even Bie pun tak pnh..(ni nak kene pakse bg bunga ni..)

Memang meriah la opis ngan bunga kuning ni kat opis..
Segar ckt mata aku tgk..
Tiap2 ari aku tukar air dlm gelas tu..(ajaran Kak Zakiah tau)
Seronok lak jge bunga ni..
Cam nak tanam pokok bunga sendiri je..hehe
Aku tak tau pe nama saintifik bunga ni..
Tp yg aku tau..bunga wat air teh bunga tu..hhehehe

Lihatlah bunga ku..cantek kan..heheh..(*kuikuikui..bangga siot ade bunga)

...XOXOXOXOXOXO....

3 comments:

udai said...

hehehhe skrg dh ade bunga ek kat opis dh mcm2 perubahan jadi kat STC aku rindu STC
mcm kenal je kamus kt meja ko tu cik mar hehehe

udai said...

cik mar scanner tu blh pakai lagi ke zaman aku dlu pn benda tu dh mcm nazak je tau..ko xmintak kt waklan scanner baru?ko kn org kesayangan wak lan..wei nape ko x email aku mcm biasa ni..

mAr@ZiEy said...

udai..
STC mmg da berubah..bos pun da berubah..
dr kecik ke besar..hahah
kamus tu sentiasa ade dan sentiasa diguna pakai oleh org2 MIS..

scanner tu da nazak zaman ko..zaman aku lak da mati terus..tak di tanam je lg..hahah