19 March 2009

...Cian JOTAK...

Korg..
Jotak ku demam..
Cian dia demam..

Pagi kelmarin aku nak g keje,mmg da panas bdn dia..
Mama ckp JOTAK da demam..
Tp leh lg main2,gurau2...
Ptg kelmarin,pas blik keje da start nmpk dok merengek je..
Tp leh lg aku main2 ngan dia..gelak2 lg..
Pas maghrib da merengek non-stop..
Tak mau baring..asyik nak dukung je..

Mama ckp kaki dia skt..
Coz asyik dok ulur kaki je suh org tiup kaki dia..
Bile urut kaki dia,diam lak..then merengek lg..

Cian Mama ngan adik Ecah aku..
Bergilir2 dukung..
Pesal aku tak dukung..
Dia xmau..(ngade2 lak..)
Smpai kul 3 lbih cmtu bru senyap merengek..
Tp Papa ngan Mama la standby time tu..
Aku ngan Ecah dok merengkok dlm bilik..hikhikhik..(*tak senonoh..)
Tp aku acapkali jenguk gak..
Suh Mama g klinik..
Tp Mama ckp sok pagi bru pg..

Pg td..time aku bukak pintu nak g start enjin kete..
Laju je JOTAK tu terkedek2 nak ikut..
Dia tu pantang tgk aku bukak pintu..
KAKI JALAN ooo..
So pg ni..Mama anta aku g keje..
Mama nak g Hospital..tkut JOTAK kene Demam CAMPAK..
Kepanasan bdn dia da kurang da..
Leh ketawa2 dlm kete time anta aku g keje..

Doakan JOTAK cepat sembuh..
Bosan tau dia saket..
Takleh nak nyakat dia..
Ok la..aku sbnr nyer keBOSANan thp melampau skg..
Keje sume da siap..
So takde keje la ni..hikhikhikhik..
Skg..wat2 ade keje..padahal..xde..coverline beb..hahah

....XOXOXOXOXOXO.....

...aku nak tnye korg percaya xkat pembedahan BATIN..nnti2 aku stori ok..

2 comments:

udai said...

cik mar..ape kata ko suh bie ko try perbedahan batin tu..xpn stakat g urut je dlu ke baru dpt tau kesanye

mAr@ZiEy said...

oit udai oi..
bile mse Pojie aku saket ni..

Aku cter psl Jotak bukan Pojie..
alahai udai oi..

Pojie aku sihat walafiat la..alahai..
Jotak tu adik aku la..
Ayooo...

Amma Appa..podacik..