25 March 2009

Pelupa..

Noon to u all..
Noon ke skg..hehehe..
Apekah..teett..
Nak stori pe ek..

Aku ni pelupe la korg..
Makin teruk la aku rse..
Aku miss 1 interview..
Sepatut yer 23hb..
Tp bru arini aku teringat..
See...betapa pelupe yer aku ni..
Teruk aku kene bebel ngan Bie..(nsib dlm SMS je)
Sedih sgt2 ni..waaaaaa

Td time lunch aku kuar jap..
Jumpe Bie..anto kete..
Repair pembuka pintu..
Wa...kene bebel gak td..
Nak nangis da td..tp tahan je..
Wa....sedihnya aku makin pelupa..
"Ni bru interview, ntah2 nnti time nikah pun lupe sape bakal suami"
Tu ayat yg Bie lafazkan td..(*menusuk kalbu tau..waaaa)
Sedih tol..teruk yer aku ni..(*dush..dush..)


Next topik..
Earth Hour..moh reramai join ini program..
28hb Mac 2009..830pm - 930pm
Moh la kter menGelapkan Malaysia ini..(pasang pelita or lilin tau)
Tp jgn la bergelap sgt..nnti sang bedal muncul..
Sang Bedal..ala yg suke bedal brg2 org tnpa kebenaran tu..
Ntah2 skg geng2 bedal tgh plan besar-besaran kot..
So beware..

...XOXOXOXOXOXO...

...mood skg bercampur baur..Ya Tuhan, kuatkan la ingatanku ini..

6 comments:

masviona said...

org dulu² pesan jgn byk makan cuka n benda masam2 if tak nak cepat lupa...:)

eiman@nurizan said...

kuat sangat update blog tu yang terlupa ada interview... haha

Shafie said...

bgs2..support earth hour.. :D
sang bedal ek..hahah
sekali on lampu hilang satu..
off sekali lg..kosong terus..huhu

mAr@ZiEy said...

masviona
bende masam2??..ala..nnti tak complete lak deria rasa den nnti..hehehe..
TQ for ur info..

mr eiman
bukan selalu update blog leh lupe..maybe sbb terlalu gembira ngan status baru tu yg smpai terlupa tu..peluang ku hancus nak join gov..adooii

Shafie
Ya kte kne support earth hour..moh la kter tutup lampu..
tu yg bahaya tu klu 1 malaysia off lampu..gamak yer lilin mesti abis ni kat kedai..hehehe

[ LADYKiKi] said...

kalo dah kawen nanti pun lupa.. hmmmm sila garikan lakimu.. hehhehehe


suka lah couples 28th nanti.. hari golap gulita.

mAr@ZiEy said...

klu kene gari,kesian lak nnti..hehe

ya..28th ari yg sungguh romantik!!..(apakah maksud itu)..

marilah idupkan lilin dan pelita di rumah anda..dan dimana2 sahaja..heheh