17 March 2009

+ Ragam +

Aku nak wat kelainan ckt leh..
Kelainan ape ek..style penulisan aku..
Ye ar..sah2 korg bosan ngan style aku..cam wat Karangan Sekolah Rendah kan..

Kelmarin aku saket la..huhu..
Saket perut + Saket pale + Pening Pale...agak2 masuk hangin kot
Mane tak yer..skg aku da mkin jrg mkn wktu siang..also mlm la..
Ntah la..selera mkn aku ni skg lain mcm je..cam da cerewet lak selera aku ni..
Dulu..sume aku mkn..(yer kot...)..tp skg cam memilih ckt..Bie pun naik heran
Adakah ini di namakan simptom Perkahwinan..huhu..(malu la klu btul..*bush..bush..)
Klu nak ikutkan da dekat sebulan da aku kurang berselera nak mkn..
Takat mkn roti je siang ari..mlm lak mkn ikut selera..

Ni lom lg timbang berat bdn aku ni..
Aku rse da turun..coz suar Jeans B.U.M aku da longgar gler..
Size pinggang aku 28..aku rse da 26 kot..hikhikhik..(perasan thp gaban..*sambil berangan)
Tp serius..aku mkin kurus..Bie mkin berisi..6 thn aku dok bercinta ngan dia..
Sume dok puji aku coz berjaya memBERISIkan Bie..
Klu dlu bdn dia cam..spe ek..Ashraf Muslim..knl x??btul..mamat tu kurus ooo
Skg bdn Bie da berisi ala2..Hans Issac..tp pling ketara tang..peyut + PP Bie..(uncit tau Bie ni)
Tu yg wat aku mkin SAYANG SAMA KAMU..
Tak kesah la Bie uncit ke kurus ke..jnji hati ngan feel Bie tetap same kan..kan..

Oo..lupe nak gtau korg..
Ktorg yer permohonan utk menjalani..
KURSUS PERKAHWINAN di Putrajaya telah di terima..
Sungguh seronok..amik ko..sebulan awal aku booking..
Ari lain da full..tak kesah la..jnji dpt..
So tarikh yer 25 - 26 April 2009..
Di Kompleks Kejiranan Presint 16 Putrajaya.. 
Dr Al-Shahir Management..TQ..

Ok la..aku nak smbung wat keje..
Arini aku ade sifat M aku..makin berjadi2 skg..
...XOXOXOXOXOXOXO....

...nak tgk movie Sayang You Can Dance..ALAM jd Koreografer movie ni..
suke sgt kat ALAM..(korg kenal ke ALAM ni..hehe..ala winner U THINK U CAN DANCE tu)

No comments: