27 April 2009

Meh Nak Stori Ni

N3 sblm ni aku ade gtau kan yg aku pg kursus kwen kan..
Ecah!!..den pun da pg ok..jgn nak perli2 den lg ek..[heheh..Ecah is my classmate Hira' ok..]
Start ari Sabtu..tp ni nak citer psl ari Sabtu yer dlu ok..
Ari Sabtu yer kursus start kul 2.30ptg -6.30ptg tau..
Bie punya la smgat..g dtg umh aku kul 7pg...
Time dia dtg tu aku tgh dok khusyuk lyn mimpi nan indah gitu..[hehehe..ank dara pmls gitu..]
Then tgh khusyuk lyn mimpi, HP aku dok kacau..spoil tau..
Bie call gtau dia da kat dpn pintu..terperanjat aku..da jnji kul 1ptg bru dtg
Ni kul 7pg..[al kisah yer dia nervous tau..aku relax je..hehe]

Ok..ktorg kan daftar online je..so tak de la pyh nak bratur amik borang and isi..
So ktorg dtg la agak ngam2 gitu..kul 2.25ptg..hehe..[da dekat maa ngan Bangi]
Parking terhad la klu kat depan dewan tu..tp ade basement..jgn riso ok..
Ade 4 sesi sume sekali..peserta agak rmai gak..cam skg ni musim kwen je kan..
Sume peserta diberi 1 file yg ade 1 naskah buku "Gerbang Perkahwinan"..
Buku tu aku wajibkan Bie hafal sume fakta penting..[kejam gak kan aku ni..hehe]

1st sesi agak bersemangat..tp lelame da lemau..[sesi ptg ma..ngantok gler]
Penceramah agak cool..citer2 yg menyegarkan minda..[hahaha..ni takleh stori..PnC..hehe]
Then Break jap utk solat Asar and Makan..
Food Court bersih gak la..takde la kotor sgt..
Makanan not bad..[ikut selera org gak kan..aku ngan Bie ok je..hehe]
Surau bersih and suci..hehehe
Persekitaraan mmg besh..takde pape komplen dr aku ngan Bie..pueh ati..

+ Bie mls nak beratur..[org lelaki mmg camtu kan..pemalas] +

+ Ni time Break 1st day..sesi pertama +

2nd day..start kul 9pg - 6.30ptg..
Arini awal ktorg smpai..seawal yg mungkin..coz Bie bgn awal sgt..
Smpai je ktorg serbu food court dlu..breakfast utk perut yg kosong ni..
Mkanan ok..harga berpatutan..
Then kursus start cam biasa..takde yg luar biasa..[mls nak citer nnti korg tak suspen lak]

+ Bie dok lyn Hp yg ade 10 misscall..3 SMS +

Gambar dlm dewan tak de??..[aku tak amik..segan dowh...hehehe]
Sejak bile aku jd penyegan ni...hurm..sejak azali maaa..

Aku nak citer psl fasiliti yg ade kat Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya ni
Kompleks tu cam complete gak la..ade library..ade swimming pool..
Ade pdg..ade dewan latihan..etc..

+ Ni gelanggang Squasy +

+ Swimming Pool dewasa di sebalik tembok tu +

+ Swimming Pool kanak2..+

+ Playground kanak2, sblh ngan pool je +

Dewan badminton yer..besar gak tau..no picca ma..org tgh rmai dlm tu..

So barangsiapa nak join Kursus Kwen ni..
Korg leh terus click sini..
Takpun korg leh pg je kat Komplek Kejiranan Presint 16 tu..
G ari sabtu kul 2.30ptg tau..coz tu je sesi pendaftaran..
Bwk la photostat Ic ngan RM80..
Map yer..ade kat website Al Shahir Management..
Sijil Kursus siap dlm tempoh seminggu slps g kursus tu..hehe


...XOXOXOXOXO...

2 comments:

eiman@nurizan said...

Jgn citer kat orang apa yang diceritakan kat kursus tuh.. kang ada yang tak sabo plak nak kawin.. haha

mAr@ZiEy said...

ya betul!!!!..
tu citer dlm kelambu je..gile ganaz..bukan takat 18SX je..segala kategori pun ade..hehehe
Tp mmg besh kursus tu..tak boring sgt..kelakar abis..(leh diterima ke ni..hehe)