17 April 2009

Ok ke Tak ni..

Korang..camat pagi..
Camnor pepagi ni..
Ade bende best tak??ke cam biasa je..
Aku cam biasa la je..nothing special pun..
Tp kan..

Mata aku arini sikit special..
Pesal pe?..hurmmmm..
Bgn2 pg rse cam lain mcm je..(tak tgk lg ni cermin)
Pas mandi je..ayooooo..
Mata ku bengkak sebelah kiri..(depan cermin jerit manja la konon)
Maybe kene gigit semut kot..
Mane tak yer..smlm sblm tdo aku bce komik Naruto Bie smbil mkn Oreo..
Tu la padah yer klu tak kibar dulu tilam sblm tdo..
So pg ni cam kelakar lak mata aku ni..

Maybe ade yg tak perasan kot..
Yerla..aku ni pemalu ckt..(ahaks..uwek uwek..*dush dush..)
Ok..nak tnye ni korg suke tgk Naruto tak??
Cmner ngan anime tu..best x??
Aku memula takla minat sgt..
Tp tunang aku tu telah mnjdkan aku mkin minat kat Naruto..
Aku tak minat karakter Naruto..aku suke Sasuke..
Tak tau pesal..hehe..maybe Sasuke lg ensem dr Naruto kot..
Aku naik heran kekdg..
Yerla zmn Dragon Ball ade kat TV..
Sepupu lelaki aku,adik2 lelaki aku,Bie,bebudak umh Bie..
Also bebudak skola aku time High Skool..
Sume gile ngan Dragon Ball..time tu aku tak mint sgt..
Mklumla bebudak lg..hahahah
Skg zmn ngan Naruto la..Bleach la..
Klu kat Mines tu siap ade 1 kedai anime..sume karakter anime ade..
Cam bebudak gak kdg2 tgk dorg yg da besar pjg mint..
Tp tak salah..aku suke tgk org yg mint anime ni..
Tp aku tetap suke SASUKE..


Ok..kali ni aku nak tepek 1 advertising yg akan di tyg kat..
Majalah Indonesia..jauh tu..(konon je jauh..hehehe)
Majalah Automotive..ape ek nama yer..lupe lak..
Aritu ade belek2 kat bilik bos..
Yerla kene la kembangkan empayar Sapura ni..oppsss salah bukan Sapura..
International Autoparts..da nme pun International kan..
Tp kan..takde pape la..tak mo ckp la..heheh


...XOXOXOXOXO...

No comments: