23 April 2009

Sale Lagi..

Kali ni gerenti aku akan pujuk Bie pg..
Tp kan nak pujuk dia g shopping punya la liat..
Melainkan ttbe dia ckp..
"Cinta ade pape nak beli ke.."
Bile dia ckp je cmtu..mcm2 aku ckp..[hahahahha]
This time akan ku try pujuk ngan segala kudrat yg ade..[guane gitu..]

+ Copy dr ShoppingNSales +
{ Tu yg ade watermark tu }

Meh aku bg info ckt tntg ini sale ok..
ADIDAS, NIKE, NEW BALANCE SHOES WAREHOUSE SALES
Yg plg pnting FROM RM1.00 tau!!!!!!
Mne ko nak dpt RM1.00....gillooosss mmg habis-habisan ni...
24 April 2003 (Jumaat)  - 3 Mei 2009 (Ahad)
10.00am - 7.00pm
Lot 20 Jalan Pendamar 27/90
Seksyen 27, Shah Alam..(next to Hicom Diecasting)

Tp ksut dak2 skola just ade 24 - 26 April 2009 shj..
Ade pengkhususan lg tu...
Mcm2 ade...tp biasa la kan..org mesti rmai ni..
So spe cpt dia dpt..

Credits to Miss Marais kerana info yg sungguh bermanfaat ni..[leh diterima ke??]
So sesape nak tau kat mne ade sale ke clearance tu..
Serbu ini web ok..

...XOXOXOXOXOXO...

No comments: