16 April 2009

Takat Ni Je..

Ya..takat ni je yg aku mampu..
Da seminggu dok godek coding blog aku ni..
Akhirnya aku surrender..
.
..
...
Bukan pe..seminggu aku dok godek coding blog ni..
Smpai coding website aku terPending...
Boleh tak diterima alasan tu klu bos tnye..
"Website da siap ke?"
Sebenarnya aku da lme siap kan..tetapi..
+
++
+++
Aku punya la bijaksana terlepas ckp..
"Sy cadangkan pkai interactive website"
So bile da terkuar ayt tu..xde org lain da kene wat melainkan aku ni je..
Aku kekadang cam bosan gak wat website ni..
Aku bukan yer terer sgt bikin website..
Takat cikai2 tu reti je la..
Time stadi dulu pun,sume pkai template..(alamak kantoi..maap ya puan pensyarah)
*
**
***
Aku ni ade terasa ati la ckt ngan sumone ni..
Pesal la dia ttbe nak cari masalah ngan aku..
Bercakap ngan aku tak pnh..
Nak lepak2 ngan aku jauh sekali..
Tp dia da mula membuatkan aku cam nak "Pangkah" je dia tu..
Korg rse npe ek "Org tu" jd cmtu..
Adakah sikap aku yg ala2 SEWEL ni..
Adakah pergaulan aku ala2 GEDIK ni..
Adakah percakapan aku ala2 BRUTAL ni..
Npe ek..ttbe je nak cari masalah ngan aku..
Ke "Org tu" jeles ngan aku..
Yerla aku kan SEWEL + BIOL..hikhikhik..
Skg aku cam wat tak tau je..lantak pi ar dia tu..
Padahal dlm ati..nak je sound..
"Woi..ko pehal ar..ttbe nak cari psl ngan aku"
Leh tak aku sound camtu secara ttbe..
<>
<<>>
<<<>>>
Ok la tak mo cite tntg bnde yg emo2 or mrh2 tu..
Aku ngn Bie skg tgh cari umh utk dibeli..
Klu korg bce la N3 lme dulu yer..
Aku ade citer psl bnde ni..
Tp memndgkan umh yg aku tggl skg da mnjd idaman adik aku..
So Papa suh aku cr umh lain..yg byr umh tu..
PAPA la...hahahah..leh tak cmtu..
Pas kwen parents aku tak benarkan aku sewa umh la..
Klu da ade umh sndiri bru leh kuar dr umh yg aku tggl skg..
Skg aku ngan Bie cam da pening nak beli umh area mne..
Bdr Baru Bangi ke..Bdr Seri Putra ke..Kajang ke..Putrajaya ke..
Pesal ek sume area2 dekat ngan umh aku ni..
Yerla aku keje Bangi..Bie keje Bangi..
Sedara mara Bie rmai kat Bangi..
Umh parents aku kat Bangi..
So kene la dkt2 ngan Bangi..tol tak??..hehehe
Aku da ade umh kat Kemaman..tp tu umh utk disewakan..
Ade la income tiap2 bulan..
Abg Mus suh beli umh kat Bagan Lalang..murah pun murah..
Besar pun besar..cantik pun cantik..dekat ngan pantai..
Tp jauh la ngan Bangi..spoil tol..
Camner ek..pening da pk..

...XOXOXOXOXOXO...

2 comments:

Uncle Dol said...

salam,
interactive? tu bermaksud javascript yang banyak untuk menghasilkan web 2.0 ataupun boleh menggunakan flash sebagai ganti...

mAr@ZiEy said...

wsalam UD,
skg tgh pkai flas la ni..tp kan..sejak terjebak ngan coding blog ni..website tergendala..hehehe..masak la den klu bos tnye..heheh