21 April 2009

Yippi..

Ttbe kan..terYippi sne terYippi sni..
Sje je nak ngade2..
Sabtu ngan Ahad ni kan..
Aku kan ngan Bie kan..
Ade kursus kawen..heheh

Aku da wat confirmation da td..
So Ari Sabtu ni aku ngan Bie kene bersiap sedia la..
Menuju ke arah yg lebih afdal..[wakakkaka]
Time yer..
Ari Sabtu kul 2.30ptg - 6.30ptg..
Ade mkan petang je..
Ari Ahad kul 9.00pg - 6.00ptg..
Ade 4x mkn..
So aku kene la wat preparation dr segi fizikal dan mental..
Leh tak cmtu..gilooosss...g kursus kawen je...
Mne la tau kot2 ade bnde2 yg tak biasa di dengari..{heheheheh..}

Bie dok sibuk tnyer td suh confirm balik ngan Al-Shahir Management..
So da confirm..aku yer nama da tersenarai..
Just bwk photostat IC ngan duit dftar je..RM80..
Also bwk la pen ngan note book ke..nama pun kursus..
Klu ngantok leh conteng2 ape yg patut..hehe
Bie ckp dia nak bwk PSP..klu bosan dia nak lyn PSP..
Korg agak2 smpat ke main PSP...
Tak psl2 penceramah tu jerkah Bie nnti..heheh

...XOXOXOXOXO...

No comments: