26 May 2009

Citer Jotak Nak..

Since Jotak da balik Bangi..
Seronok bukan main lg aku..
Tiap2 mlm dok gelak je..[bru 2 mlm dia balik..]
Seronok lak aku dia da mula bercakap..

Budak bru setahun lebih..mesti la bercakap bahasa dia kan..
Cam semalam aku, Mama, Papa dok gelak sakan tgk dia..
Dia plg suke peluk bantal..
Kat umah aku ade bantal cam keras ckt..tp anjal..[waaa...anjal tu..]
Klu lompat leh melantun..[ado ek bantal camtu..]
Then Jotak lak mmg sakan melompat skg..
Asal sebut 1..2..terus lompat..
Mama bg la bantal anjal tu..suh dia lompat kat bantal tu..
Klu tak bg..dia akn lompat kat perut Mama..[cian Mama aku..hehe]
Bile Mama bg je bantal tu..
Ya ampun..sakan tol lompat..
Then mula la bebel sorg2..[bebel dlm bahasa dia lak tu..]
Aku ni gelak je tgk dia bebel..
Mama lak dok lyn dia bebel..
Klu Mama plg je muka tmpt lain..cpt2 dia tarik pp Mama suh pndg dia..
Then sambung bebel..aku ngan Papa gelak gler2..

Then bile nak tdo..
Dia dok kiss pp Mama..
Aku ngan Papa dok khusyuk tgk citer D.O.A - Death or Alive
Smbil dia kiss tu sambil dia gigit..tak pp..idung Mama..
Menjerit la Mama..then Mama tunding aku lak..
Abis bdn aku dia gigit..[mklumlah gg da nak penuh..]
Haruslah test kekuatan gg dia..yg pelik yer..Papa tak nak lak dia ggit..
Yg jd mangsa gigitan dia..aku, Mama ngan Ecah..yg lain tak lut..

Tu la Jotak..
Pagi ni lak..dia da paw aku duit wat mkn roti canai..
Haish..da pndai da paw aku duit..
Pening2...

...XOXOXOXOXOXOXO..

No comments: