20 May 2009

Dinner Lagi..

Morning...
Arini nak citer dinner semalam...
Smlm KAMI dinner Ikan Bakar....
Da lme tak melahap Ikan Bakar...dulu setiap bulan wajib mkn..
Tp thn ni bru 2x mkn ikan bakar...sedih...

+ Muka Kelaparan..Sabar menanti makanan..+

Kami mkn di Medan Ikan Bakar di Bangi..
Bangi ni byk Medan Ikan Bakar..tp yg plg besh..tetap di Bagan Lalang..
Bie...bile nak blnje mkn Ikan Bakar kat Bagan Lalang lg...!!!!

+ Ikan Pari Bakar Berempah & Tomyam Seafood +

Ktorg ni selalu berpidah randah mkn ikan bakar ni..
Tak tetap kat 1 tempat..harus mencuba ok tempat lain..
Tp ikan bakar smlm mmg terangkat gler..
Pedas gler..terasa rempah yer..
Aku yg jenis tahan pedas..dok balun air Bie..cian dia takde air..haha
Time tgh syok2 mkn..ade la org dtg nak jual kerepek..
Memula aku wat tak tau je..Bie je yg lyn..
Last2 org tu da pg..aku merengek kat Bie nak beli kerepek..[time tu gak kene cubit ngan Bie]
Gatal td org tu dtg tak mau beli..da pg nak beli lak..[aku kan mmg gatal..]
Nsib ade tunang yg penyayang..[syg sgt2 kat Bie..*muaaahhhxxx]
Aku rembat..1 kerepek pisang..1 kerepek kentang..1 Rempeyek..
Aku belikan Papa rempeyek..[faveret Papa tu..]

Smlm aku wat soklan cepu mas kat Bie..
"Bie rse Cinta ni cantek tak.."...[soklan wajib tiap2 bulan...haah..gedik..*dush dush..]
"Cantek..tp kurus sgt.."..[kesentapan bermula..]
Bru smlm Bie sedar aku ni kurus sgt..
Time aku dok merengek2 ckp rmai dok tegur aku kurus sgt..dia ckp tak kurus..
Mmg fening tol Bie ni..
Time tu gak Bie ckp...ade org tegur Bie kurus..
Aku rse org yg tegur Bie kurus tu tak tau la bndingkan kurus ngan tak kurus..
Satu2 yer manusia yg tegur Bie kurus..[ya ampun...mmg tak tepat pun..]
Pelik aku camner dia ckp Bie kurus..[ayyoooooo ammmaaa appppaaaa..]

Lps dinner..ktorg g ronda2 Putrajaya..
Da lme tak jejak kaki ke Putrajaya..
Last pg..time g kursus kwen tu..hehe
Wa...da byk perubahan kat Putrajaya..[konon je..hehe..takde pape yg berubah pun..]
Smpai sesat2 ktorg ronda2 Putrajaya..lepak kat Jambatan Putra...
Takde org..leh dating sakan ktorg..hehe
Angin time tu kuat..fuh besh..
Then pulang ke pangkuan family tersayang..hehe
Ok enough..takmo citer lg..mau wat keje lorh..

...XOXOXOXOXOXO...

No comments: