11 June 2009

Pompuan itu Melecehkan..??

Ni nak citer..waaa...citer lagi..[hurm...]
Smlm kuar dinner ngan Bie..
Dia nak g beli komik kesayangan dia tu..sape lg yg nak di angkut selain tunang yer ini..
Sambil menikmati keindahan Bangi ngan Kajang waktu malam..
Aku mula la citer psl bnde2 yg terjadi kat opis..
Asal ade bende baru je aku belajar..mesti aku gtau Bie..
Tak kesah la dia tau ke tak..jnji aku citer..[*wink wink...]

"Bie tau tak..kat opis td..Cinta belajar sumthing new.."
"Belajar ape??...belajar bodek bos la tu.."

"Ish..takde la..belajar camner nak solve problem bile website or server problem"

Then mula la penceritaan aku..hahahah
Seronok kan klu ade pendengar setia..hehehe..
Klu kat umh..aku citer kat Papa je..klu ngan Mama dia tak amik port sgt..
Klu citer psl shopping ke..bnde2 kegemaran pompuan..yes..Mama pandengar setia

"Bie..nti singgah ATM..nak amik duit.."
"Ish..tadi tak mau ckp..ni la pompuan..leceh tol"

"Leceh ape ke bende yer..bru teringat"

Aku baru teringat coz nak suh Bie belikan wiper kete aku..
Bukan takmo beli sendiri..tp aku penah kene tipu gara2 wiper kete la..
Ade la kedai aksesori jual brg2 kete ni jual kat aku wiper biasa ngan harga RM70++
RM70++ tu standard harga wiper silikon..tp dorg bg aku wiper biasa
Wiper ni ade 2 version..1 yg biasa..1 yg silikon..[tol ek silikon...haha..teka je]
Yang biasa tu..kat Giant pun ade jual..tp kualiti tak bagus..
Silikon lak..kualiti mmg elok..tp mahal la..
Yang aku ni jenis tak tau menahu bab2 wiper ni..tau ujan je..pasang wiper kete..tu je..
Tu yg tiap kali nak beli aksesori kete..Bie ngan adik aku la tukang beli
Lgpun dorg dpt murah..tokey kedai da kenal muka dorg..

"Bie nnti tlg belikan Cinta wiper kete ek.."
"Td tak mo ckp..kan da lepas kedai ye"
"Ala..cam la esok takleh beli.."

"Haish..pompuan2..melecehkan lelaki la.."

"Nasib Cinta ni tunang Bie..klu tak..takde yer nak belikan.."
"Hek eleh..ngade lak..tak baik tau tak tlg org.."
Cop..smlm je 2x Bie ckp aku ni pompuan yg melecehkan..
Adakah anda seorang yg melecehkan...
Pk la sendiri ek...heheheh

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

...XOXOXOXOXOXO...

4 comments:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Whoopsss!!! if I were at the situation, I will be SENTAP!!! Waaa!!! Takleh terima... Kecik ati tau... Perempuan melecehkan.. Abes, nnt dia carik kita gak.. Leceh la lelaki nieh,asyik carik pompuan... Apa kes??? Wakakaka!!! ::.

mAr@ZiEy said...

mmg sentap pun da time tu...tp wat2 cool..haha..
biasalah lelaki..ade problem ckt je..pompuan gak dia cari..hehehe

~ceRRy beRRy~ said...

hehehe...
laki mmg slalu camtuh kan..
asyik kite jek melecehkan..
ehem2..
cuba uji die skali skala..
tgk..leceh ke x leceh...
[eh2..suke suki ifa je kan]
hehehehe....

mAr@ZiEy said...

tol tu Ifa..
Lelaki ni kene di uji gak..
Asyik pompuan je kene uji kan..
Moh la kter uji sama lelaki yg berdekatan ngan anda..hehe