08 July 2009

..Angry aka Marah...~

Aku sudah marah..
Marah tersgt2 mrh...
Kesah ini tiada kene mgena ngan mereka2 yg tidak pernah berurusan dgn ku..
Kesah ini ade kene mngena ngan mereka yg selalu berurusan dgn ku..

1. Si X ni da lme keje kat company ni...
Mmg senior gler dr aku yg sethn jgung ni..
Tp tak tau wat keje langsung...
Bukan aku nak memperkecilkan dia ke ape...
Aku tak pernah nak bangga tntg ilmu or kepandaian aku ni..
Tp at least aku tau serba sedikit..klu tak tau langsung..aku bertanya smpai aku paham..
Tp si X ni...klu dia tak tau..dia akan suh org lain wat..

Aku rse bukan aku sorg je yg perasan..
Org2 management atasan pun da sedar..
Aku rse skg management tgh siasat sume perihal keje2 dia selama ni..
Aku nak tegur kang..cam la aku ni hebat sgt..
So better diamkan diri then jd mangsa buli..haish...

Ari2 aku ngandu kat Bie tntg bnde yg sme..
Tp Bie leh watpe pun..takat jd pendengar setia je la..
Bile aku nak ajar..dia lak tak mau..
Bile susah..aku gak yg di cari..salah ke belajar sesuatu dr junior..
Oh..tidak...aku bukan mengeluh tp sengsara..

*****************************************************************************

2. Si Z...keje mmg dia buat..tp..haish..
Rmai da komplen tntg perihal keje2 yg dia buat..
Samada betul2 wat keje ke tak..hanya dia je yg tau
Big bos aku call pg td mtk urgent document..
Big bos suh mtk kat 1 department yg dorg handle 1 program ni..

Aku mtk pg..smpai skg..1 pun tak dpt..
Bile call..mcm2 alasan...rse cam nak sepak2 je badan dia tu..
Tp bile dia suh aku design something..
Siap pakse2 aku wat cpt..tp..
Bile aku nak cpt..dia leh wat tak reti je..

Keje da berbelas thn..tp serupa cam tak pnh keje..
Haish..npe la mereka2 tu selalu berurusan dgn aku..
Aku nak ngadu kat spe lg selain kat blog ni..
Aku tau kat blog ni ade opismate yg bce..
Tp mereka tak tau sape..waaaaa...
Klu aku ngadu kat boses..cam aku ni manja lak...haish...

Aku bukan manja..tp aku tak dpt handle sume keje2 tu..
Aku hrp2 la boses bg nasihat..coz aku tak layak bg nasihat..
Nnti mereka2 yg berkenaan akan terasa, then cop aku Budak Manja..
Tak suke!!!!!!!!!!!!!!!!...

...XOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

2 comments:

♥S@R@♥ said...

sy la opismate yg baca tu..hehe gurau je..

mAr@ZiEy said...

tu la..hehe..spe lg blogger tegar kat opis ni..selain mereka2 itu..hehe

TQ..