14 July 2009

...Ape Nak Jadi...~

Lately ni mcm2 kes jenayah kat skola..
Jenayah ek..ntah aku pun tak tau nak kateogrikan sbg pe..
Selagi bnde tu bahaya..so jenayah la..

Kes buli-membuli..mkin menjadi2..
Heran aku..skg da berlambak kes buli yg di download dlm internet..
Gile ke ape dorg ni..
Aku rse bukan takat gile..da bukan berhati perasaan manusia lg..

Bebudak zaman skg da mkin kejam kan..
Tak sume la budak2 skolah berhati kejam..tp minoriti la..
Klu skg da kejam..akan datang...haish...Durjana terus..haish...

Smlm usha la You Tube..
Konon yer nak tgk video buli kat Trg tu..
Mmg dahsyat tol Semek Timur..[Semek = Cik Mek..]
Klu la adik aku..mmg aku genyeng2 dia..tak kesah la sape salah..
Memalukan tol..tak tau la pe perasaan parents dorg..
Agak2 yer..tak henti2 menangis kot..
Nauzubillah..mtk2 jauhkan dr keluargaku..Amin..

So kengkawan..jgn la jd tukang buli-membuli..
Takat buli manja2 tu ok la..
Tp klu smpai bergaduh tu..tak yh lah..wat saket badan je..
Tol kan..kan..kan..kan..heheh


...xoxoxoxoxoxo...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: