03 July 2009

..Gangguan Terhebat..~

Olaaaa...sejak dua 3 4 menjak ni aku ade gangguan terhebat la..
Cam tak selesa nak wat keje..asyik di ganggu je..
Betul2 gangguan terhebat gler2..

Ade seekor lalat gedabak besar yer terbang melayang kat opis..
Bukan aku je di ganggu tp org2 kat opis ni..
Tak selesa tol..
Nak2 lalat tu selalu hinggap kat monitor kami2 yg ade kat opis ni...haish...
Tak suke!!!!!!!!!......

Gangguan terhebat di opis setakat ni...huhuhu
Aku mmg tak suke lalat dan seangkatan dgn yer..menci...!!!!!!!
Sape la yg tak mandi g opis ni minggu ni...huhhu
Aku nak beli la 1 pewangi khas kat meja aku la..
Bg wangi ckt..hehe..next week la beli...

**************************************************************************

Smlm aku mimpi aneh sgt2...kepelikan timbul pg ni..heh
Smlm mimpi aku jumpe 1 guni yg penuh ngan berlian..
Npe ek..aku tak minat sgt ngan berlian ni..
Tp da terjumpe kan...ape lg..rembat la..

Pe mkne ek mimpi jumpe berlian..
Org tua2 ckp..klu kter mimpi indah..
Maka yer..realiti nya kter akan dpt yg kurang indah...waaaa
Leh caye ke..tak mo dpt yg kurang indah...

Smlm tunjuk kat Mama Papa..
Ucapan dr Abg Sarip...hehe...Mama Papa senyum je..hehe
Then Emak ttber call...hehe
"Maryam sihat..mak da lme tak jumpe Maryam..mak rindu kat Maryam la.."
Yes..da lme sgt aku tak jumpe Emak..waaaa..
Cdgan nak jenguk Emak asyik tak jd je..tak tau la bile akan jd yer..uhuhuu..

...XOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: