17 July 2009

...Happy Birthday To U...~

Ola...
Happy Birthday To U..Happy Birthday To U
Happy Birthday To Yati...Happy Birthday To U
Yes...17 July merupakan birthday myBuddy..

Ulang Tahun ke- 23..
Uish...da 23 da ek umo ko..takpe2..muda lg tu..heheh
Arini ko celebrate kat Genting kan ngan Abg Syg ko tu..
Surprise Party la katekan...gue tak dpt nak pg..huhu..keje lorh..

Bg can lah kat ko ngan Abg Syg..lps ni tak jumpe da 3 thn..huhu
Last nite ko celebrate kat Genting..sok ko celebrate kat umh bkl mak mertua lak..
Bgus tol myBuddy ni..bakal menantu kesayangan tol..[harus di jadikan cth ok..]

+ Yati [kiri]...Kak Ina [kanan]..+

To Yati..
Aku doakan segala doa2 yg ko hajati di makbulkan..
Tak lme lg ko da berangkat ke Dublin..[sedih aku...]
Aku doakan yg terbaik & terhebat utk ko di Dublin..
InsyaAllah..klu Pojie setuju...ktorg akan ke sane melawat ko darling..
Aku harapkan di angka 23 pd umo ko tu..dpt menambahkan lg kematangan ko..
Jgn umo naik tak mtg2 lak...[cam aku..heheheh]

Love U Babe..
TQ For Being myBesh Buddy..


...XOXOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: