02 July 2009

..I Like To Move It..~

Ola...I Like To Move It...[cam lagu Madagascar kan..hehe]
Actually N3 ni takde kene mgena ngan tajuk..hikhikhik...
Sje je nak bikin ceria je..ngan tjuk lagu Madagascar tu..hehe

Ok..last nite bercanda ngan Bie..ces..
Bie berkampung di Bota selama 5 ari tau..hhuhuhu
So kesepian jap kat Bangi..hehe
Tu kire kejap je tu...aku pnh berjauhan ngan Bie selama 5 bulan...
Takde la nak meroyan dok teringat ke ape...maintain je la..heheh..[*leh caye ke..hehe]
Tu pon time aku keje Johor..Bie kat Bangi..hehe..stop citer lme..

Smlm g mkn Sate smbil ronda2 di Bangi nan indah ini..hiksssss...
Jumpe Abg Azua ngan family dia..
Aku kan nak wat kenduri kesyukuran kecil-kecilan Ahad ni..
Haruslah menjemput dorg awal2..kang dorg ade plan lain lak..
Bpe org ek yg ktorg plan nak jemput..
Abg Azua + Family = 3 org + 1 baby
Budak umh Bie = 6 org
Da 10 org da tu..
Family En Fauzi + Cik Dah = 8 org..
Uish....rmai lak..xpe2..
Abg Mus + Family = 2 org...
So genap lah 20 org...cukup la tu..nme pun kecil-kecilan...hehe

Smlm bincang ngan Bie nak msk pe..
1. Nasi Beriani Johor
2. Nasi Ayam
3. Nasi Putih + Lauk Pauk Kampung
4. Mihun Sup / pape je yg berkaitan ngan sup..
5. Tak tau lg ape..heheh..

Doa kesyukuran utk pe..hehe
Utk kerjaya aku also utk adik aku Ijan..
Pointer 3.45 utk semester 2 dia..well done sis..
Course dia mmg gler pyh..Chemical Engineering-Bioprocess...pergh...
Aku pun tak phm bhsa kimia2 ni..heheh..[da lme tinggal...hehe]
Sume jenis bhn2 kimia kat dunia ni kene hafal..
Nasib ade CSI yg membantu..heheh..

...XOXOXOXOXOXOXOX...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: