07 July 2009

...Kepayahan...~

Huhuhu...cmner ek..KEPAYAHAN..
Payah ke..hehe...takla..
Ttbe kan...takde la..cmni..
Lunch td..time syok2 berborak...lagu Pink Panther HP aku lak berbunyi..huhu
Bie anta SMS...

"Cinta..wallet Bie ttgal...Bie lapo..duit takde..waaaa.."..[manje kan..hehe..]
Aku pun bls la ngan bebelan manja aku..heheh
Last2 aku kesian..so tapaw la nasi..hehe..[beli kat kantin opis je..hehe]
Lgpun tmpt keje ktorg dekat bebenor..takde la jauh sgt pun...
Walaupun dekat...ktorg jrg jumpe tau waktu opis..
After waktu keje..yes...selalu sgt2..heheh...

So pecut la g tmpt keje Bie..
Igtkan nak belikan Jambu Pak Chu - 916 tu...tp terlajak lak..hem..
So anta terus..
"Amboi ko Robert, siap berhantar nasi ngan tunang lg..manje yer ko.."
Si Amir jeles coz..awek dia keje jauh ngan dia..heheheh..
Aku pelik la..npe la dorg pggil Bie tu Robert...tak suke tol aku...haish...

Smpat gak aku bebel kat Bie..
"Bie ni..wallet pun leh tggl..klu da kwen..ntah2 bini pun ttgl..bla bla bla...."
Aku ni pantang nmpk Bie wat salah...hehehe..pompuan kan..hehe

Tak pyh mane pun anta makanan tu..
Tp Bie tu pyh nak igt bende wajib bwk klu kuar umh...haish...
Selalu lupe..pening2..nsib ade tunang yg selalu ingatkan..
Ingatkan ngan bebelan lorh..heheh

...XOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: