13 July 2009

...Mekanik Junior..~

Olaaa...Ni kisah Jotak yg skg ade hobi baru..
Dlm umh aku mmg ade peralatan membaiki kete..lengkap ngan compressor
Umh aku di ibarat mini workshop la..

Ari Ahad aritu..aku pam la tayar aku..
Pasang la kat compressor yg gedabak besar yer..
Ngan bunyi yer cam mesin parut kelapa tu..hehe..[same ek bunyi yer..hehe]
Then ade la pengikut setia aku..haish..
Tgk je la picca yg aku snap..
Tak sempat nak pam tayar..Jotak da wat dulu...hehe

+ "Meh sini Jotak pam kan utk kakak ek.."..+

+ "Tayar kete kakak ni senget ni..meh Jotak baiki.."..+

+ "Mane ni playar ni..tak jumpe plak.." +

+ "Momok..tlg carikan playar, aku nak baiki tayar kete kakak ni.." +

+ "Jap ek..Jotak ketuk ckt..baru tak senget tayar ni.." +

+ "Ok kakak da siap..penat la baiki tayar kete kakak ni.." +

+ "Ok..kakak da bayar gune kad kredit..nnti klu rosak jumpe Jotak ok.." +

Tak cukup ngan kete aku..
Kete mainan dia pun di geyeng yer..heheh
Tu la hobi baru Jotak..
Ade sesape yg kete rosak..leh la jumpe Jotak..hehe

...XOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: