17 July 2009

..Nak Gak Wat..~

Bekas Kekasih Saya
:: Ade ek..Kekasih Gelapku ade la..Kekasih Terang takde..Bie yg pertama & terakhir

Saya Sedang Mendengar
:: Our Songs - Taylor Swift..[suke gler ngan lagu ni..]

Mungkin Saya Patut
:: Patut bayar segala hutang-piutang PTPTN kot..heheh..[ da tak byr 2 bulan..hehe ]

Saya Suke
:: Berangan...[ berangan adalah salah satu cara utk berjaya..-fakta ok..]

Sahabat-Sahabat Saya
:: Mereka sungguh hebat & luar biasa..sesape shj yg rse dirinya Sahabat Saya

Saya Tak Faham
:: Bile seseorang ckp dgn ayt yg tergantung..[ ammaa...bg abis la ayt tu..ayooo...]

Saya Kehilangan
:: Cincin turun-temurun dr family Mama..[ hilang time form 1..sedih oooo..]

Ramai Yang Berkata
:: "Awk nmpk kurus sgt la.."..[ aku underweight ok...huhuhuhu..]

Cinta Itu Adalah
:: Universal..[ Tuhan - Family - Frenz - Guru-guru - Anak - Kekasih - Bos - Duit..heheh ]

Di Suatu Tempat, Seseorang Sedang
:: Memikirkan Masa Depan Aku..[ Mama, Papa, Boses, Bie, Frenz..TQ So Much..]

Saya Akan Cuba
:: Penuhi Impian yg di impikan selama ini...[ Amin Ya Rabbal Alamin..]

Perkataan SELAMANYA Membawa Maksud
:: Kekal Abadi..

Telefon Bimbit Saya
:: 8 HP pernah di pakai dr 2001 -2009 [1st model Motorola, Current Sony Ericsson ]

Bila Saya Terjaga
:: Mengeliat di atas tilam yg plg besh..[ heaven gler mengeliat..heheheh]

Saya Paling Meluat
:: Bile samwan tu HIPOKRIT..[menci pd mereka itu...yucks..]

Pesta/Parti Adalah
:: Sesuatu yg plg besh di lakukan bersama org yg terbaik & terhebat..hehhe

Haiwan Yang Paling Comel Pernah Ditemui
:: Panda..[cute gler..]

Peringkat Umur Yang Paling Menyeronokkan
:: Sebulan Selepas Lahir..[sume suke ngan kter..walaupun kter "Yak" berbau..heheheh ]

Hari Ini
:: Saya berlajar Programming bersama Bos plg Sporting

Malam Ini Saya Akan
:: Merehatkan Diri bersama Family Tersayang

Esok Pula Saya Akan
:: Mengemas Rumah lorh...[cuti kan...]

Saya Betul-betul Inginkan
:: Bie sbg Suami yg Sah serta Papa pd anak2 ku...[hehehe..]

Ketika Saya Melihat Wajah Di Cermin Pagi Ini
:: Da takde da bintik2 merah di muka..[Alhamdulillah..beransur cantik..heheh]

Pusat Membeli-belah @ Arked Permainan
:: Pantai...[jawapan luar dr sasaran...heheheh]

Makanan Barat @ Jepun
:: Makanan Asia..[aku org Asia ok...hehehehe]

Bilik Yang Terang @ Gelap..
:: Terang [waktu tak tdo..] - Gelap [waktu tdo..]

Makanan Segera Adalah
:: KFC plg besh..heheheh

Ayat Terakhir Anda Katakan Pd Seseorang
:: "A'ah..letak dlm peti ais.."..

Lepas Ini Saya Akan
:: Sambung Pembelajaran bersama Bos Sporting

Siapa Yang Ingin Anda Tag
:: Sesape je leh wat..[Maryam Tak Kisah..heheh]

...XOXOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: