31 July 2009

...Plan Jgn Tak Plan..~

Plan nak kwen leh tak..
Moh la tempeleng PP lembut ku ini..[wa..perasan sungguh..]
Wahai Maryam..ko tu mmg nak kwen da pun..
Bwk2 la sedar ckt..hehehe

Aku plan nak tukar kerjaya leh tak..
Kerjaya sebagai Guru Tadika..
Adakah aku sesuai..herm...cam tak sesuai je..
Aku ni garang..nnti budak2 lari bile jumpe aku..hahahah

Tukar keje as a Programmer..
Suke..tp aku cpt tension bile tak menjadi yg di programkan yer..
Bile da tension..mula la..mcm2 hal terjadi nnti..
Skg pun half Programmer half Designer..hehe
Aku lebih suke jd suri rumah tangga..hahahah..[luar topik tol..]

Ok..next week ade farewell la..
Bln dpn rmai staff Sapura nak resign..
Kat opis aku ni da 2 org..opis se lagi..ade 3 org...opis hok besar sne ade 2 org
Tawaran keje tak bukak lg..
Tp staff HR ade tnye aku..mne la tau kengkawan aku ni ade kelayakan ke..
Ok..kengkawan..sape nak keje..leh roger aku..
InsyaAllah aku tlg selagi aku berdaya la ek..
Org Sapura nak kuar Sapura..aku lg nak promote msuk Sapura..
Kebaikan..pe salah yer..dpt pahala lg..hehe

*Pssst....venue kenduri kwen aku da bertukar la..
Permintaan Mama Papa also Nenek aku..hehe

So tggu je la nnti ek..


....XOXOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: