24 August 2009

...Berehat Seketika..~

Maaf pd mereka yg ternanti akan fadhilat Ramadhan..
Arini aku cuti..disebabkan wabak yg merebak sekarang ini...
Wabak demam la ape lg..hehe..
Tp..aku disahkan..NEGATIF H1N1 ok..hehe
Esok aku sambung ngan fadhilat Ramadhan ok...

Da 2 ari demam...di sebabkan penyebaran yg kuat di rumah..
Aku kan kebal..hehe..[berlagak yer..ish ish..]
Ok..walaupun aku demam..aku tetap gagahkan jua utk update blog ini..

Camner Ramadhan korg kali ni..ok tak..
Aku???...Alhamdulillah ok..cuma kesihatan je agak kurang ok..
Bisnes Bie pun alhamdulillah memberangsangkan..
2 ari berniaga dpt keuntungan sebulan gaji Bie..huhuu..[otak ku berpinar ngan $$]
Klu 28 ari berniaga..huhu..[duit duit duit $$]

Ok..ktorg dpt berjemaah terawikh bersama walaupun lewat
Bie sanggup dtg umh berjemaah kat umh aku ngan Papa Mama sume..
"Bakal menantu terbaik Fauzi ni.."..[kelas gitu pujian Papa kat Bie..]
Pujian Papa kat Bie wat aku takut je..
Pujian yg terlalu byk wat aku terlalu takut..[tersirat dlm tersurat..hehe]

Ok..la nak berehat..1 ari dok menghadap PC..
Nak tlg Mama masak utk Bie..[terbalik kan..huhuh..]
Setiap ari Mama masak kan utk Bie..jeles ai..huhuhu
Ok kengkawan ku sayang..adiosa..

...XOXOXOXOX...

mAr@ZiEy

2 comments:

ije said...

untung fauzi

mAr@ZiEy said...

Alhamdulillah..TQ Ije