10 August 2009

...Foot Refleksologi..~

Olaaa...selamat bekerja kengkawan..ehehe
Korg pernah tak g Foot Refleksologi..ala..urut kaki also ur tapak kaki tu..
Aku??..teman idak la pg...teman takut saket..lg plak..teman ni sensitif tang tapak kaki..
Kang tersepak lak tukang urut tu..payah lak..hehe

Jumaat aritu..aku ngade2 merengek kat Darling Seksi ku..huhuh
Ate..teman merajuk haruslah di pujuk kan..[oppss..sape pujuk sape ni..haha]
KAMI ke downtown Cheras..huhu..ade projek mau wat..hehe

+ Gewe mAr@ZiEy..+

Bie cam biasa lah..klu pg je downtown..
Tmpt pertama dia pg..Foot Refleksologi..
Bie merupakan pelanggan tetap kat situ..
Klu sesape rjin pg downtown..akan jumpe foot refleksologi kat sebelah kontena..
Ade 2 tau..tp kanopi pertama sebelah kontena tu la tmpt faveret Bie..

Don't worry kengkawan..
Kat situ tukang urut adalah org2 OKU..org2 yg cacat penglihatan..
Aku rse dorg urut lg bagus dr org2 yg celik penglihatan..
Pssstt...aku tak pandai urut tau..ehehe..

Bie ade sorg tukang urut tetap..
Time aku pg..rmai da tggu que nak urut..
Mmg bagus la dia urut..
Cam pelik lak..dia urut org non stop tnpa penat..camner la dia leh tahan kan..
Even aku urut tgn sndiri pun tak lrt..haha
Tukang urut tu peramah..bgus tau..harga pun murah..berbaloi-baloi..

+ Tukang Urut Faveret Bie..+

+ Tukang-tukang urut yg ade..+

...XOXOXOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: