03 August 2009

...Jeleskan Dia..~

Ola..Good Morning Ladies and Gentlemen..hehe..
Cam speech lak plak..heheh..[da lme tak wat speech ni..]
Ni nak habaq ni..
Jumaat last week..aku yer darling seksi amik aku blik keje..[darling seksi??..hahaha..]
Ya..pd aku dia seksi..[tang peyut..heheh..]

KAMI ke Putrajaya..belikan jajan utk anak2 buah Darling Seksi..
Dorg ni pantang klu Bie blik Bota..
"Anjang..Kak Yam tak belikan pape ke utk ktorg.."
Tu la soklan maut berani bertanya dr anak2 buah Bie..hehe
Sblm dorg bertanya also call aku bising2..haruslah belikan brg dulu..

+ Menguap pun nak snap picca..hehe +

Lme gak KAMI di Putrajaya..lepak2 di Pasar Tani Mega..hehe
Solat sume kat situ..jgn memain..ade surau ok..camtu lah..ehehe
Plg besh..aku berjaya wat Meor jeles ngan kemesraan KAMI..
Korg tau tak..Meor ni..geli geleman ngan KAMI..
Aku ni suke usap2 rambut Bie..kebetulan Meor skg da Botak..so mkin jeles la dia..
"Kome ni nak mesra2 depan aku..coverline la.."

+ Putrajaya nan indah...hehe..+

Balik umh lps mghrib camtu..
Bie nak rehat coz dia nak drive tgh2 mlm..cian dia..
Psstt...aku tak sabar nak tggu 14-16 August ni..hehe
Nnti aku citer ek..msih dlm perbincangan..hahaha

+ My Darling Seksi..auw...+

+ ProRide tetap ade di kete Bie..hehe +

+ Koleksi Kete Mainan Bie..+

...XOXOXOXOXOXO...

Scroll Text - http://www.marqueetextlive.com

No comments: