12 August 2009

...Keje Kembali Sibuk..~

Ok..kengkawan..
Mulai skg keje aku mulai sibuk tahap maksimum @ tahap gaban
Ketiadaan seorang staff yg amat2 la penting..
Membuatkan aku sedikit tertekan..

Keje aku makin bertimbun banyak yer..
Bak kata Author Aunknown..[dan-dan je..hehe]
"Kerja lah selagi mampu, jgn sesekali mengeluh terhadap kerja anda"
Kekadang tu mengeluh gak..hehe

Suke ke tak suke..aku kene wat gak..smpai aku suke..
Walaupun tak suke..lame2 akan tersuke gak..
Zaman skg da la susah nak dpt keje..so better bersyukur dari takde pape keje..
1st job is my own money..hehe..[money..money..haha..]

Ok..kembali melalut..
Today is Sis Ziey's Birthday..
Happy Birthday Sis..u're da gorgeous gurlz in blogger world...
Ok kengkawan..jom terjah blog Sis Ziey kter..
1st ranking dlm 100 famous blogger..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: