27 August 2009

...Kesian Lak..~

Kesian tgk Bie skg..
Hari2 mengadu saket pinggang..
Ni penangan berniaga la..mau tak saket..berdiri 5 jam then angkat2 brg lg..
Aku yg tlg dia pun surrender..huhu..
Walaupun aku just tlg Sabtu Ahad je..tp terasa ooo saket yer..

Kelmarin Bie ngadu tak cukup kakitgn..
Gerai Bie da cam sarang gula da..
Sharp kul 6 kerumun semut-semut dtg..hehe..[semut-semut = org ramai]
Nasib ade adik aku PP tlg Bie..klu tak naya la abg ipar ko tu oii..hehe

Smlm bincang punya bincang..
Sabtu Ahad aku tlg Bie..weekdays PP tolong..walaupun PP dr Sri Petaling terus ke Equine
Arini si Lan tlg gak Bie..lps berhempas pulas memujuknya..hehe..[Lan = kezen Bie]
Bie ckp 3 org tak ckup..kene 4 org..lgpun Bie da wat xtra table
Mau kecut perut Bie..dia la tukang masak..dia tukang amik order..

Sedih la tgk Bie..bertungkus-lumus cari duit nak kwen..waaaa..
Bile aku nak bantu dia cari duit xtra tak bg lak..
Pernah la aku plan nak wat keje partime..tp Bie tak bg..
"Chenta tak pyh nak cari duit lebih, biar Bie je yg cari"
Skg pun aku tgh try wat bisnes online..tanpa pengetahuan Bie..huhu..

So..aku nak promote la gerai Bie..hehe
Tapak Bazar Ramadhan Taman Equine [blkg mcD]
Berdepan ngan kedai kek Darren
Satu-satunya Roti John yg ade kat Bazar tu..
Alima Roti John..[ALIMA = arwah Ghazali (Ayah) + Halimah (Emak)]
Tak mahal tak murah..berpatutan ngan rase sedap nya..heheh..
Nnti aku tepek banner Roti John tu..hehe..[khidmat design dr tunang sendiri..hehe]
Tp kene cepat la..kul 7 je da stop amik order..hehe..[beri laluan utk berbuka maa]
Promosi beb..hehe..resepi special ok..buatan sendiri dr Fauzi..
Tempahan pun leh gak..hehe..

...XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: