15 August 2009

..Live in Pangkor...~

Haluu..haluu...
Nak gak berupdate ni LIVE IN PULAU PANGKOR..miahahaha..
Ade org dengki ke ngan aku???..
Saket ati ke ngan aku???..
Ampun ya makcik2...kakak2..abang2..miahahahah
Tak dpt la nak ajk sekali...cuti ni pun org sponsor..hahaha
TQ Muhamad Fauzi's Family..heheheh

Ok...baru lps bersukaria..oppsss...
Seharian aku enjoy kat tepi pantai ni..
Gelap da kulit ku yg putih mulus ni...[perasan beb..hahahha]
Nnti2 aku citer ek..
Da penat ni..
Nak mandi jap..hahahha

Esok nak g gunting rambut ngan Emak..
Huhuhuh...Emak syg ku nak belanja aku gunting rambut..haha
"Maryam..rambut ni npe tebal sgt..esok ikut Emak gunting rambut.."
Dengkikan mereka yg sememangnya dengki ngan aku..[oopppsss..terlebih sudah...]
Ok kengkawan..Maryam nak enjoy di Pangkor..


Salam Sayang buat kengkawan yg Maryam sayang sume..
Oppsss...nak ole2..leh roger aku..huhuu
Tgh pk ni nak belikan kawan2 yg aku sayang ole2 ni..hehe
Tp bpe byk ek kawan yg aku sayang tu...miahahaha....
Jap...tgk bajet..hahahha...

...XOXOXOXOXOX....

mAr@ZiEy

No comments: