05 August 2009

...Ninonino..~

Aku ade jangkitan di mulut..hohoho
Bukan jangkitan virus H1N1 ok..jangkitan Ulser menyerang kembali..
Da lme aku tak kene Ulser ni..
Last kene bln 11 thn lps rse yer..hehe..

+ Hiasan semata2..hehe..bukan mulut aku ok..dr Mr Google Image..+

Aku rse maybe sbb aku selalu tergigit mulut aku la..
Minggu ni da byk kali aku tergigit mulut sendiri..
Da takde org nak gigit mulut aku..hahahahahah...[cisi...]
Aritu mkn je tergigit..ckp je tergigit..org tua2 ckp..klu tergigit lidah mkne yer..
Ade org ngumpat kter..[haish...tak elok tau ngumpat2...dosa..hehe]
Klu tergigit mulut maybe ade org puji kter ke..hahaha..[perasan sungguh..hehe]

Ade kengkawan suh letak Bonjela..Ubat Gigi..Garam..Marjerin..etc..
Tp aku selalu ltk ais..tak tau npe..tak ais..aku ltk Marjerin..
Klu garam..uish...meraung dik oi...

...XOXOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

Honey Bee said...

letak ais?? klu minum ais pn leh naik ulser lg byk kan?

letak bonjela lah...x sakit pn..huhuhu

mAr@ZiEy said...

ltk bonjela tak saket??
Meraung akk menahan pedih yer..huhuu

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kalau kena ulser nih...
abis ilang selera makan
nak makan yg sedap2 pun tak dapat..

hehhehehe....semoga cepat sembuh....

kalau nak ok..cuba letak CILI BOH

ahhahhaha

mAr@ZiEy said...

CILI BOH????

bukan takat meraung je..melalak meratap segala bagai ade..haha

Sengsara den nnti..haha