25 August 2009

..Peniaga Kejam..~

Marah ni..marah..
Camni..ptg smlm aku ngan Mama pg la Bazar Ramadhan kat Hentian Kajang
Oppsss...lupe..tapak bazar sudah bertukar yer..
Da la aku tak berapa nak sihat..org ramai..
Rimas..rimas..

Tp demi Mama aku gagahkan jua..hehe
Ktorg just beli air Soya Panas, air tembikai ngan kuih muih je..
Tak byk pun..lgpun tak elok membazirkan..

Semangat ni nak buke pose ngan air soya panas ni..
Sekali bile minum..
Tak rse soya langsung..cam rasa susu masin..
Serius tak tipu..
Aku rse cam nak muntah je bile minum air tu..yuckssss...

Peniaga tu mmg kejam bile di campurnya susu masin dlm air soya..
Kejam betul2 kejam..
Rezeki org tu mmg tak halal..keji tol org perangai camtu..
Sumpah tak kan ku jejak lg kat gerai tu..

So..warga Kajang, Bangi..
Berhati2 bile beli air Soya kat Bazar Ramadhan Hentian Kajang..
Aku tak mau la gtau yg mne satu..lgpun tak rmai pun yg jual air soya..
Sedih tol aku smlm..kempunan nak buke ngan air soya panas..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

10 comments:

ije said...

erk. cne le jadik masin. tertukar gula n garam kot. huhu

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

iskk benci gak la kalo jadi camtu..peniaga nak untung saja

SyaNa said...

mmg tak berkat la duit kalo meniaga gitu
soya basi kot

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Masin sebab peluh dia turun masa perah kacang soya kottt... Hiks!!! Sabar ye... ::.

mAr@ZiEy said...

Ije..

Tak tau la..da penat sgt kot smpai garam ngan gula pun tak tau yg mne satu..huhu

mAr@ZiEy said...

Yana

Tu la..bukan takat benci geram sume ade..

mAr@ZiEy said...

Syana..

Mmg pun..aniayai org yg kempunan nak berbuka ngan air soya..huhu

mAr@ZiEy said...

Sis Adar

Sy rse dia perah sekali towel yg wat peluh dlm soya tu kot..eeee..yucksss..

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Sila muntah segera... Wakakak!!! ::.

mAr@ZiEy said...

Sis Adar

Tp serius sis..lps minum seteguk aritu mmg rse cam nak muntah..sooo yuucckkkyyy