11 August 2009

...Seronok Bangat...~

Korg!!!!...td Emak call aku..!!!
Emak aka Bakal Emak Mertua ku..miahahahah
Sudah lebih sebulan aku tak call Emak..
Bakal menantu kejam..hehehe

Emak merindui daku...anak dia tak plak di rindui..heheh
Time dlm toilet nan teeeeettt....
Ringtone Rihanna ku berbunyi..
Sape la ganggu aku dlm toilet ni..haish...
Terpapar di skrin HP..Umah Bota..dlm otak..Emak call aku ke abg call aku..
"Assalammualaikum anak emak.."
"Waalaikummusalam..ohhh..emak..."..[pura-pura terkejut..heheh]
"Da lme Maryam tak call emak kan..emak rindu tau"
"Sorry lah..sy sibuk ckt"..[sy sibuk melayan kerenah anak bujang emak tu..hehe]

Korg ade ke call bakal mak mertua tiap2 bulan??
Klu ade..bravo!!!..teruskan usaha camtu..
Cam malu lak aku..Emak yg call aku..heheh
TQ Emak..mlm ni akan ku suh Mama call Emak lak..hehe
Tak syonoh yer anak..ade suh Mama call Emak..diri sendiri tak mau call..[save kredit HP aku..]

"Emak, Maryam nak solat ni.."
"Baru nak solat ke?..anak dara..lewat yer solat..bagus btul.."

"Bukan selalu, baru harini je.."
..[tipu!!...aku mmg solat lewat..haha..]
Matik aku klu Bie tau aku tipu Emak..hahaha..

Ttbe teringat kat Opah Bie..
Opah..I Miss U a Lot..
Opah Bie rock tau..sporting sgt2..
Time aku tunang..boleh dia wat lawak terleboh lawak ngan Papa..
Oppsss...ngan Papa tu...haha

Emak..tggu sy datang tau this weekend..rindu sgt2 ngan Emak..

...XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Menantu kesayangan le nieh... Huhuhu!!! ::.

mAr@ZiEy said...

lom lg jd menantu..bakal menantu yg akan jd hantu..haha..kidding