05 August 2009

...Teruskanlah..~


Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali

Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

Reff :
Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta buta
Kebutuhan mu

Back to reff.

Hoo.. Hooo
Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau.. kau begitu

Teruskan lah... teruskan lah...

Lagu ni leh tahan besh yer..sblm ni cam tak perasan lagu ni besh..hehe [dush dush..]
Slps aku mendownload lagu ni utk Bro Ayien..huhu
Aku try la dgr ngan penuh minat..hehe
Ayien pun ade bg VC skali..mmg besh..
Psstt...aku minat la rambut Agnes Monica yg pendek tu..heheh

klik sini utk download

...XOXOXOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

alaaa...
sumi nk try download xley...
kena wat acc.. huhuu~

hntar kat email sumi ley? heehehe~

ss_sepet@rocketmail.com

mAr@ZiEy said...

Ok Darling..akan ku send kan..hehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selalu gak donload lagu dari aimini....

skang aimini dah semput di opis...rasa mcm kena block jer...haih...

salam kenal....hehehe

mAr@ZiEy said...

Kat Opis Mar..sume da kene block..just Amini je leh on..tp ikut nasib coz Amini ni kene pkai user..klu baru nak register da takleh da..da kene block..hehe

TQ Yanie..