01 September 2009

...Bile Dia Tergoda..~

Kelmarin cam biasa..ari cuti kan..
Wajib la tolong Bie..
Sampai lak tu awal..cam takde org sgt..
"Chenta, jom g Jusco.."
Aku jgn di tanya la..terus setuju..hahaha..
Dlm kepala da berpinar da nak beli ape nnti..
Al maklumlah last day mega sale kan..hehehe

"Korg..klu ade pape call aku..jgn wat hal lak nnti"..[bos da bg warning kat pekerja..hehe]
Sejak Bie jd bos ni..mkin garang lak ngan pekerja yer..
Nasib la dorg ni ade backup..iaitu aku..hehehe
Besh oo..jd tunang bos ni..main mengarah je..hahaha..kejam..

Sesampai je JJ..mak oiii..ramai yer org..
Parking pun susah nak cari..
Masuk je JJ..pergh...70% sale..
Makin berpinar maaa mata tgk barang..

Actually Bie nak beli bju raya..
Tp takde color tema ktorg lak..huhuhu...
Baju Alain Delon..ade sale 50% tu...kain superb ma..cun lak tu..
Sekali terpandang butik Body Glove..
"Bie..ade sale 70% la kat BG tu.."
"So...pe masalahnya.."..[time ni wat2 tak paham..]
"Jom tgk.."
Aku ni bukan takat tgk..rembatan kencang dr ku..
2 sekali gol kat kaunter pembayaran..hahahahah
Ate..bos da berlambak duit kan..haruslah di belanjakan..hahahah..[kejam tol..]
2 dr BG..1 dr Levis..1 dr Bossini..Levis ade 30% sale..Bossini 50%
So jgn di lepaskan peluang..harus di sambar..

Pada mereka yg tak manfaatkan ari kemerdekaan dgn bende berfaedah..
Mmg rugi..heheh
Aku..manfaatkan ari kemerdekaan ngan shopping...hahahah
Sungguh merdeka atiku ini..huhuhu

pssst..bile ek next mega sale..huhuhu

...XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: