02 September 2009

..Kelmarin Punya Cerita..~

Ya..show me your money..hahah
Ok..kelmarin aku pulang je dr kerja terus ke Taman Equine..
Yerla..kat umah takde sape2...better berbuka ngan Bie..
Mama, Papa sume g Raub..anta Ecah balik..
Dlm jam 6 rsenya bru gerak dr opis..

Cam biasalah..Ramadhan ni laluan trafik agak luar biasa ckt..
Korg bygkan..dr flight over menuju ke Bandar Baru Bangi smpai la ke Marriot Hotel Putrajaya..
Kereta stuck..ya ampun..aku leh bygkan camner perasaan org2 dlm kete tu..
Tu belum tgk lg kat laluan Lebuh Silikon UPM..haiyyooo..
Aku yg nak pg ke Serdang pun line clear..hahaha...
Tp stuck dkt flight over menghala ke Serdang..nasib ade polis trafik yg segak bergaya..

+ Lihatlah deretan kenderaan +

Smpai Taman Equine..ngam2 kul 6.45pm..
Sempat lah belikan Bie ngan budak2 tu juadah..
Mmg tak menang tgn la dorg..kul 6.45pm org da beratur smpai 3 gerai sebelah..
Bukan nak menunjuk ke ape..mmg camtu la selalunya..nak dekat2 time berbuka je..
Org da beratur..alhamdulillah la..rezeki kan..

"Ala comey yer tunang kamu ni Fauzi.."..
Ttbe abg gerai sebelah tegur..hehe..comey ke ngan bju kerja ku ini..hahaha..
Abg gerai sebelah tu ade company kat Seksyen 7 Bangi..so dia tau aku keje mne..
Da..terpampang bju keje aku tulis Sapura Industrial..

Lps je berbuka..Bie tegur budak2 dia..
"Korg..balik ni siap2 kter g bayar zakat, then esok wat injection kat hospital"
Ha...korg semua..jgn wat2 lupe lak bayar zakat..
Kewajipan kter sebagai org Islam tu..
Injection tu mmg wajib utk peniaga Bazar..

Ok..arini 2 September 2009..
Hari Lahir sahabatku En Harudzai aka Uday..
Amik..dr semalam lg da igtkan aku yg arini beday yer..nak adiah ek..
Moh la dtg Bangi..aku ngan Pojie belanja mkn Roti John...hahahha
..SELAMAT HARI LAHIR UDAY..

...XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: