21 September 2009

..Menjelang Hari Raya..~

Ah..sudah..da mcam tajuk lagu raya plak..
Ni nak citer kesah menjelang hari raya..
Walaupun da lewat...tp nak citer gak..
Memula..kesah last day keje di bulan Ramadhan thn ni..

Taklimat cam biasa la..
Pesanan sane sini..huhu..dpt pahala if selalu mengingati ni..
Yerla..mne la tau kot2 tak sempat berjumpa lak..
Macam2 leh terjadi kan..

+ Mereka yg khusyuk mendengar nasihat boses +

Aku???...agak2 korg aku watpe..
Nak tau gak ke??...

+ See..Ninja terlepas kat Sapura ni..+

Lps je abis taklimat..aku chow awal..aku kene collect duit lg..
Hehe..nme pun raya kan..duit kene kasik byk..ade rmai menunggu..haha

*****************************************************************************

Kesah ni agak bahaya..oppsss..bahaya ke..
Kesah ni sebelum Bie balik Bota lg..
Punya lah lama aku simpan..tp takpe..nak citer gak..
Sesi menyimpan duit2 raya dlm sampul raya..

+ See..sume duit baru2 maa..baru kuar dr mesin duit lg tu..+

Thn ni kire aku agak byk la jugak kuar modal utk duit2 raya ni..
Thn ni turn aku..so mmg agak pokai la lps raya ni..
Haruslah di paw laki aku la lps raya ni..haha..

+ Duit Raya dr Bie utk adik2 aku..[yang masih bersekolah je yg dpt] +

+ Ni utk anak2 buah Bie..+

Duit raya aku lak...hohoho..
Mne leh tayang..mau jeles kamu semua nanti..[oppsss...terlebih perasan plak..]
No la..aku dpt awal2 da duit raya..terus saving dlm acc..
Thn ni agak besh ckt..
Cuti 10 ari + dpt duit raya dr Bie + dpt bonus dr Bie..= HEAVEN
Npe sume dr Bie..da tu dr sape lg..tak kan dr kamu semua lak..hehe

...XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: