18 September 2009

..OoOoO Balik Kampung..~

Kejap lg nak g jumpe Bie..hehe
Kejap lg dia nak balik Bota..
Aku kan pemegang segala kuih muih, kerepek,baju,kasut raya dia..
Haruslah bg..nnti kempunan lak Bie tu..hehe

Npe tak simpan sendiri..
Makanan mmg takleh Bie simpan..maklumlah umah org bujang kan..
Tkut sebelum raya da abis makanan raya tu..hehe
Baju sume..aku da siap basuh iron bg ensem ckt darling aku tu..
Baju Emak sume da siap iron da ni..Emak just sarung je..hehe
Duit2 Raya anak2 buah dia lg wajib kene bg..klu tak..
Mau di telefon nya aku nnti anak2 buah dia tu...

Lps Bie pulang ke Bota..aku lak pulang ke Johor..hehe
Ooo..balik kampung..
Seronok lak..tp cam sedih lak..thn ni korum tak cukup..
Kezen aku da nak balik Ireland lak..raya ke-3 lak tu..huhu..
Tak meriah la thn ni..takpe2..akan ku meriahkan..hehe

Pada kengkawan blogger yg nak balik kg tu..
Hati-hati di Jalan Raya..Igtlah org tersayang ok..
Jgn nak cepat je..biar lambat asalkan selamat..

..XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

akak x ikot en.kesayangan blk kg???
hehehe...

selamat hari raya akak :)

mAr@ZiEy said...

Cik Ifa..

Wajib di utamakan family sendiri dulu bru family en kesayangan ku itu..hehe