28 September 2009

..Pencarian..~

Boleh ke citer pasal menjelang raya lg..
Tak kesah la..nak gak citer..hehe
Ni kesah Mama ngan Tokey kedai kain..
Mama nak beli kain langsir..so..aku bwk la pg kedai kain..
Pg kat Batu Pahat..kat bandar je..
Malas aku nak terjah Summit..org ckp kain kat situ tak lawa..

So pg la KAMI ke bandar Batu Pahat..
Pening la jalan bandar BP ni..byk sgt one way..nak cari jln kuar pun pyh..
Tp demi Mama tersayang..ku rempuh jua..cewahh..

+ Bodyguard Mama..adik aku Ecah..+

+ "Haiya tokey..klu nak buat 3 sliding door bpe meter, sy tak ukur la tokey" +

Da penat cari kain langsir..
Terus balik..bg kat Atok..nasib atok mmg pakar wat langisr..
Kejap je siap..hehe..so thn ni berlangsir baru la umah Atok aku..hehe

**************************************************************************

Aku balik Bangi ari Sabtu..
Smpai je umah..terus bukak peti surat..
Sekali ade surat utk mAr@ZiEy..
Ohh..sape la kawan maya aku yg bg surat ni..huhu

Sekali bukak..
Kad Raya..walaupun smpai lewat..ku tetap terharu dan hargai..
TQ Kak Illa aka Jivebumz

+ Tertampal di board dlm bilik lg..hehe +

...XOXOXOXOX...

mAr@ZiEy

2 comments:

JIVEBUMZ said...

hehe sampai jugak akhirnya kad raye akak tu yer..

mAr@ZiEy said...

Jivebumz

TQ kak..hargai sgt2..thn dpn pos la lg ek..hehe